דה יונג חתם לארבע שנים בסביליה, יובנטוס הודיעה על ראביו

לוק דה יונג
לוק דה יונג | Gettyimages

העברות: הספרדים צירפו את מלך שערי הליגה ההולנדי, אלופת איטליה התחזקה בקשר שהיה מבוקש אצל מרבית הקבוצות הגדולות. וגם: ראשפורד האריך את חוזהו במנצ'סטר יונייטד וצ'לסי רכשה את קובאצ'יץ'

(גודל טקסט)
רשמי
* זה רשמי: סביליה הודיעה על החתמתו של לוק דה יונג, מלך שערי הליגה הולנדי בעונה החולפת בצוותא עם דושאן טאדיץ'. כוכב פ.ס.וו איינדהובן חתם עד 2023 ויחבור למונאס דאבור בחוד. האנדלוסים שילמו כ-12.5 מיליון אירו לסגנית אלופת הולנד.




* צ'לסי מימשה את הסעיף בחוזה מול ריאל מדריד על מתאו קובאצ'יץ'. הקרואטי חתם על חוזה חדש לחמש שנים ונרכש עבור כ-50 מיליון יורו מהבלאנקוס, גם לאור העובדה שעל הבלוז הוטל עונש של איסור העברות ורכישתו התאפשרה לאור העובדה שהיה שחקן הקבוצה בשנה שעברה. "מאוד נהניתי בצ'לסי כמושאל, אני אוהב את לונדון ומרגיש נוח בקבוצה ובליגה. שמח להישאר", אמר הקשר בן ה-25 שהגיע עם קרואטיה לגמר אליפות העולם.


.@Mateo_Kova23 is here to stay!

— Chelsea FC (@ChelseaFC) July 1, 2019


* יובנטוס הודיעה רשמית על החתמתו של אדריאן ראביו, הקשר הצרפתי שסיים את חוזהו בפ.ס.ז' והיה על הכוונת של מספר מועדונים גדולים באירופה. אתמול פורסם על הגעתו לטורינו לבדיקות הרפואיות.




* סאות'המפטון השלימה את רכישתו של דני אינגס מליברפול. החלוץ בן ה-26, שיחק כשמושאל בעונה החולפת אצל "הקדושים", ורשם שבעה שערים ושלושה בישולים ב-24 הופעות בפרמיירליג. ליברפול קיבלה על האנגלי 20 מיליון ליש"ט. לאחר החתימה אמר: "אני מרגיש מצוין. אני רק מחכה שהעונה החדשה תתחיל כבר".




* אינטר הודיעה על רכישתו של ולנטינו לזארו, הקשר האוסטרי בן ה-23 ששיחק בהרטה ברלין בשנתיים האחרונות, אליה הגיע מרד בול זלצבורג בשעתו. מחיר העסקה הינו כ-22 מיליון יורו וחוזהו בשורות הנראזורי יסתיים ב-2023. 


| ANNUNCIO

️ Benvenuto a Milano!
⚫Valentino Lazaro è dell'Inter! #WelcomeValentino#NotForEveryone#FCIMpic.twitter.com/I8XiOCD0w7

— Inter (@Inter) July 1, 2019


* מונאקו הודיעה על צירופו של ז'לסון מרטינס, שחקן הכנף בן ה-24 שהיה שייך לאתלטיקו מדריד. את העונה החולפת התחיל במדי הקולצ'ונרוס, אך בחודש ינואר עבר בהשאלה לקבוצה מהנסיכות והפך לשחקן הרכב קבוע, ואף הצליח למצוא את הרשת ארבע פעמים ולבשל שני שערים נוספים ב-16 משחקים. סכום ההעברה ששולם עבור השחקן הוא 30 מיליון אירו.




*דייגו גודין חתם באינטר עד 2022. הבלם האורוגוואי הצטרף בהעברה חופשית וילבש את חולצת הנראזורי בשלוש העונות הקרובות. לידיעה המלאה לחצו כאן.


* מרקוס ראשפורד חתם על חוזה חדש במנצ'סטר יונייטד. הכוכב בן ה-21, שגדל באקדמיית המועדון, האריך את תקופתו באולד טראפורד עד יוני 2023.




* ולנסיה השלימה החתמתו של שחקן הכנף ג'ייסון, שסיים את חוזהו אצל לבאנטה, היריבה העירונית. בעונה האחרונה כבש שני שערים ובישל חמישה נוספים במדי הקבוצה הקטנה של העיר.




* את הדרך ההפוכה בדיוק עשה רובן וזו, הבלם הפורטוגלי בן ה-25, שכבר בחודש ינואר האחרון הושאל ללבאנטה מולנסיה. היום נסגרה העברתו, והעטלפים קיבלו עבורו חמישה מיליון אירו.





* ברקע עזיבתו הצפויה של קוסטס מנולאס, רומא הציגה היום את הרכש החדש שלה, היישר מהקבוצה הדרומית. מדובר באמאדו דיאוורה, הקשר האחורי הגינאי בן ה-21, שרשם 19 הופעות בעונה החולפת אצל קרלו אנצ'לוטי.




*סלטה ויגו השלימה את מעברו של דניס סוארס. הקשר שהושאל בעונה החולפת מברצלונה לארסנל יצטרף לקבוצה ממחוז גליסיה תמורת 12.9 מיליון יורו ויחזור לשחק בעיר הולדתו, שאותה עזב לפני שמונה שנים לטובת מנצ'סטר סיטי. ברצלונה תוכל לקבל 3.1 מיליון נוספים בבונוסים כאלה ואחרים.




*לאחר שתקופת ההשאלה של גונסאלו היגוואין בצ'לסי הסתיימה, החלוץ יחזור באופן רשמי ליובנטוס. אחיו של השחקן הפריך את השמועות על הגעה אפשרית שלו לרומא, כשצייץ אתמול (ראשון) בטוויטר: "באיטליה, היגוואין ישחק רק ביובנטוס. נותרו לו שנתיים נוספות בחוזה והוא יכבד אותן".


*מגנה של יובנטוס לאונרדו ספינאצולה עבר לרומא תמורת 29.5 מיליון יורו וישחק בקבוצה מבירת איטליה עד 2023. לוקה פלגריני, המתפקד באותה עמדה, עשה את הדרך ההפוכה לאחר שהשלים את מעברו לגברת הזקנה תמורת 22 מיליון יורו.




* מגן סאות'המפטון מאט טארגט נרכש על ידי העולה החדשה לפרמיירליג, אסטון וילה. העסקה להעברת המגן השמאלי בן ה-23 מוערכת בכ-15 מיליון ליש"ט.




*סאות'המפטון הכריזה על הרכש השני שלה הקיץ: צ'ה אדאמס, חלוץ בירמינגהאם בן ה-22 שבעברו שיחק בנבחרת אנגליה הצעירה.


* מרקו גרואיץ' יישאר שנה נוספת בהרטה ברלין, שהגיעה לסיכום עם ליברפול על שאילתו גם בעונת 2019/20.

Marko Grujić is staying! ✍️

We've agreed to loan the midfielder for another year from @LFC#hahohepic.twitter.com/k1PnAVrS8u

— Hertha Berlin (@HerthaBSC_EN) July 1, 2019

שמועות
* מגנה השמאלי של ריאל מדריד תיאו הרננדז נחת במילאנו במטרה להשלים את מעברו למילאן, על פי הדיווחים עבור כ-20 מיליון יורו.


* ליברפול מוכנה להשיב אליה את פיליפה קוטיניו, שנה וחצי בלבד לאחר שהברזילאי עזב אותה לטובת ברצלונה. על פי ה"דיילי מירור", בדיווח נטען כי אמירתו של השחקן שהוא לעולם לא יצטרף למנצ'סטר יונייטד מתוך כבוד לקבוצתו לשעבר, ריככה מעט את היחס כלפיו באנפילד.


* לפי דיווחים בתקשורת האיטלקית, ברצלונה מעוניינת להחתים את ריקרדו רודריגס, המגן השוויצרי שמשחק כיום במילאן. בסגל של ארנסטו ואלוורדה חסר שחקן גיבוי לג'ורדי אלבה, והמגן עשוי לנחות בקאמפ נואו תמורת 15 מיליון אירו. בעונה האחרונה רודריגס רשם 41 הופעות במדי הרוסונרי, בהן בישל ארבעה שערים.


ריקרדו רודריגס. ישתף פעולה עם מסי בעתיד? (Marco Luzzani/Getty Images)
ריקרדו רודריגס. ישתף פעולה עם מסי בעתיד? (Marco Luzzani/Getty Images)


* לטענת ה"דיילי אקספרס", ריאל מדריד מתכוונת להציע לליברפול את מרקו אסנסיו בן ה-23, אך היא תדרוש לקבל בתמונה את סאדיה מאנה.


* בחזרה להיגוואין: בשעות האחרונות דווח באיטליה כי אתלטיקו מדריד רודפת אחרי החלוץ. נכתב שדייגו סימאונה לא בוטח בדייגו קוסטה שאכזב בשנה שעברה, וסגנית אלופת ספרד מאמינה כי תוכל לרכוש את החלוץ הארגנטינאי בסכום נמוך יותר מזה שצ'לסי דורשת על אלברו מוראטה. אמנם מערכת היחסים בין מאוריציו סארי להיגוואין היא מצוינת ולראייה מעברו לצ'לסי, אלא שלפי הדיווחים בהנהלת יובנטוס לא רוצים שהחלוץ ימשיך.


*למרות שטוטנהאם כבר סיכמה עם ליון על מעברו של טנגי אנדומבלה, עיתון "ל'אקיפ" טוען שהקשר עוד לא סגר את תנאיו מול הספרס ומנצ'סטר יונייטד מנסה לחטוף אותו ברגע האחרון.




*על פי ה"טלגרף", יונייטד סיכמה עם מרכוס ראשפורד על חוזה חדש לארבע שנים, שבו החלוץ בן ה-21 ישתכר 300 אלף ליש"ט לשבוע.


*בנוסף אצל השדים האדומים ממנצ'סטר, ה"דיילי אקספרס" מדווח שוויסאם בן יידר סיכם את תנאיו בקבוצה של סולשיאר, שרוצה לצרף אותו בלי קשר לעזיבתו הצפויה של רומלו לוקאקו.


חכים זייך, שחקנה של אייאקס, היה ברור לאחר משחקה של נבחרת מצרים בגביע אפריקה ודחה את השמועות על מעבר לסביליה: "עם כל הכבוד למועדון המכובד הזה, זו לא קבוצה שבשבילה אעזוב את אייאקס, אמר לתקשורת ההולנדית.


*יובנטוס מתכננת למכור את בלז מאטווידי הצרפתי ואת חברו לקישור סמי חדירה, שניהם בני 32, כך לפי ה"קאלצ'ו מרקאטו".




*הקיצוני הברזילאי של ברצלונה מלקום יוצע לארסנל וטוטנהאם בקיץ הנוכחי, כך טוען ה"דיילי אקספרס".


*נאפולי מעוניינת לצרף את מגנה השמאלי של סלטיק, קיירן טיירני, שהיה שחקן מפתח עבור קבוצתו של ניר ביטון בעונה החולפת. הסקוטי בן ה-22 נמצא גם על הכוונת של ארסנל והירוקים-לבנים דורשים עבורו 25 מיליון ליש"ט.


*לידס מעוניינת לצרף את פליפה קאיסדו, החלוץ מאקוואדור שעבר במנצ'סטר סיטי ושיחק בעונה האחרונה בלאציו, שם כבש שמונה שערים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי