קוסיילני סירב לצאת עם ארסנל למסע המשחקים בארה"ב

לורן קוסיילני
לורן קוסיילני | Gettyimages

הבלם נחוש לעזוב את התותחנים אחרי תשע שנים ולחזור לצרפת, שם הוא מבוקש בשורות ליון, בורדו וראן על פי הדיווחים: "מאוד מכוזבים מהפעולה של לורן", הודיע המועדון

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
רשימת השחקנים ששובתים הקיץ הולכת וגדלה. פריז סן ז'רמן כבר הודיעה שניימאר ייענש על האיחור בחזרה לאימונים, אנטואן גריזמן הודיע שלא יתייצב לפתיחת האימונים באתלטיקו לקראת עזיבתו הצפויה לברצלונה והיום (חמישי) התפוצץ סיפור נוסף שבשבועות האחרונים נטען שוב ושוב שצפוי לקרות: בלם ארסנל, לורן קוסיילני, סירב לצאת עם הקבוצה למסע המשחקים בארצות הברית.


קוסיילני בן ה-33 מסיים את חוזהו בתום העונה, בקיץ 2020, אך אחרי תשע שנים בלונדון, מאז נרכש מלוריין עבור כ-12.5 מיליון יורו ביולי 2010, הוא החליט שהוא מעוניין לעזוב ולקבל את ברכת הדרך לשוב לצרפת. כאמור הדיווחים על קוסיילני מתפרסמים מזה מספר שבועות והתקשורת בצרפת טוענת שלו שלוש הצעות מקבוצות הליגה – ככל הנראה ליון, בורדו וראן. לפני שפרח בלוריין לפני כעשור, שיחק בגנגאן.


בשנתיים האחרונות סבל קוסיילני ממספר פציעות קשות, הוא גם החמיץ את המונדיאל בקיץ שעבר בשל כך ופרש מנבחרת צרפת, שכידוע הניפה את הגביע ברוסיה. כחודשיים לאחר מכן, כשפרש, קוסיילני אף סיפר שהעובדה שחבריו הפכו לאלופי עולם גרמה לו לנזק פסיכולוגי קשה יותר מאותן פציעות. במדי ארסנל הוא רשם 353 הופעות וזכה עם הקבוצה פעמיים בגביע האנגלי. 


"אנחנו מאוד מאוכזבים מהפעולה של לורן, שהיא כמובן נוגדת את הוראותינו", מסרה ארסנל בקצרה, "אנחנו מקווים לפתור את הנושא ואין בכוונתו להגיב על כך בשלב זה".


Club statement on Laurent Koscielny

— Arsenal FC (@Arsenal) July 11, 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי