קלופ הנמיך ציפיות: "זה לא יהיה חלון ההעברות הכי טוב שלנו"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Gettyimages

אחרי הניצחון 0:6 על טרנמיר, מנג'ר ליברפול אמר בציניות: "אוקסלייד צ'מברליין וברוסטר לא שיחקו כל השנה שעברה, כמו כמו שחקני רכש. רק באנגליה חלון ההעברות נסגר יותר מוקדם, איזו מדינה נפלאה!"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול סיימה אמש (חמישי) את משחק ההכנה הראשון שלה בסטייל עם ניצחון מוחץ 0:6 על טרנמיר, שבו ראיין ברוסטר הצעיר כבש צמד. בגזרת הרכש, אלופת אירופה לא ממש פעילה והחתימה עד כה רק את ספ ואן דן ברג בן ה-17. כשנשאל על הנושא, מאמן האדומים יורגן קלופ הנמיך ציפיות: "הבאנו חיזוק. אוקסלייד-צ'מברליין וברוסטר לא שיחקו בשנה שעברה, הם כמו שחקנים חדשים, כמו גם שאר הבחורים הצעירים שלנו".

"לכל אירופה היה רעיון לסגור את חלון ההעברות מוקדם יותר והמדינה היחידה שעשתה זאת היא אנגליה, איזו מדינה נפלאה!" המשיך המאמן בציניות. "נראה מה נעשה, אבל אני לא חושב שזה יהיה חלון ההעברות הכי טוב שלנו בכל הזמנים".

ברוסטר בן ה-19 קיבל איתות ממאמנו על כך שהוא צפוי להוות חלק חשוב מהקבוצה בעונה הקרובה, בעיקר לאור עזיבתו של החלוץ המחליף דניאל סטארידג'. נכון לעכשיו, הוא שלישי בהיררכייה מאחורי בובי פירמינו ודיבוק אוריגי, שחידש את חוזהו.

כמו שחקן רכש. ראיין ברוסטר (Jan Kruger/Getty Images)
כמו שחקן רכש. ראיין ברוסטר (Jan Kruger/Getty Images)

עם זאת, קלופ מעוניין לפתח וורסטיליות במשחק שלו: "אני אוהב את הילד, הוא שחקן פנטסטי אבל גם אני הייתי מבקיע את אחד השערים שהוא כבש. ידענו כבר שהוא שחקן טוב, למה שאסתיר את זה? הוא חלוץ על, כישרון על ואמרתי לו שצפוי להיות לו תפקיד חשוב השנה, אבל זה תלוי בו כמה חשוב הוא יהיה. הוא צריך לשחק גם בעמדות אחרות, אולי באגף. תלוי במערכים שלנו, אבל הוא יקבל הזדמנויות, אני בטוח בזה".

מבין השחקנים שזכו בליגת האלופות בתחילת החודש שעבר, רק ג'יימס מילנר, אדם ללאנה, ג'ו גומז, פאביניו, דיבוק אוריגי וג'ואל מאטיפ שיחקו אתמול 45 דקות. למייטי רדס מחכים לא מעט משחקים הכנה נוספים לפני שיפגשו את מנצ'טסר סיטי ב-4.8 בקרב על "מגן הקהילה". הקרוב שבהם יהיה נגד ברדפורד סיטי, ביום ראשון הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי