קוטיניו עשוי לחזור לליברפול, דני אלבס על סף חתימה בסיטי

פיליפה קוטיניו
פיליפה קוטיניו | AFP

העברות: באנגליה מפרסמים על עסקה שרוקמת אלופת אירופה, שעשויה להשיב את הברזילאי. המגן, שהצטיין בקופה, צפוי לחבור לפפ גווארדיולה. וגם: האם אקס בית"ר ירושלים בדרך לליגה השלישית בספרד?

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
רשמי
* אברטון הודיעה באופן רשמי על הצטרפותו של פביאן דלף לסגל הקבוצה. הקשר עזב את מנצ'סטר סיטי לאחר ארבע עונות בתכלת. סכום ההעברה מוערך בכ-10 מיליון ליש"ט, והאנגלי חתם בגודיסון פארק לשלוש השנים הקרובות.




* סביליה הודיעה היום שאוליבר טורס מצטרף לשורותיה באופן רשמי. הקשר הספרדי מצטרף למונאס דאבור, לאחר שבשלוש השנים האחרונות שיחק בפורטו, איתה זכה באליפות פורטוגל ובסופרקאפ הפורטוגלי. סכום ההעברה מוערך בכ-12 מיליון יורו, וטורס יהיה שחקן סביליה בחמש השנים הקרובות.




* מונאקו שחיפשה שוער במשך חודשים ארוכים, ואף אקס מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ' היה מועמד להצטרף – הודיעה על צירופו של שוער מונפלייה ונבחרת צרפת בנג'מין לקום. השחקן בן ה-28 חתם לחמש שנים.




* רוברטו סולדאדו חתם היום באופן רשמי בגרנאדה. העולה החדשה ל"לה ליגה". החלוץ הספרדי הפך הקיץ לשחקן חופשי, לאחר שפנרבחצ'ה הטורקית בחרה לא לחדש את חוזהו. השחקן בן ה-34 חוזר לליגה הספרדית לאחר שנתיים, וחתם לעונה אחת בשורות האדומים-לבנים. בעברו שיחק בולנסיה, ויאריאל וטוטנהאם. 




* צ'לסי המשיכה היום בבניית הסגל באמצעים שעומדים לרשותה. כזכור, על הבלוז חל איסור ההעברות עד קיץ 2020, ובקבוצה של פרנק למפארד האריכו חוזה לשחקן צעיר נוסף. לאחר רובן לופטוס-צ'יק, גם מייסון מאונט זכה לחוזה חדש בסטמפורד ברידג'. הקשר הצעיר הושאל בעונה החולפת לדרבי קאונטי, בה שיחק תחת למפארד. האנגלי בן ה-20 חתם על חוזהו החדש, ויהיה שחקנה של צ'לסי עד קיץ 2024.




* ניוקאסל אישרה שחלוץ נוסף עוזב אותה אחרי סלומון רונדון ואיוסה פרס וזהו חוסלו, שהשלים את מעברו לאלאבס.


Newcastle United can confirm that Joselu has completed a permanent move to @Alaves. Good luck, @JoseluMato9.

https://t.co/u3FRObLBbM#NUFCpic.twitter.com/AwXPIFYKnR

— Newcastle United FC (@NUFC) July 15, 2019


 שמועות
* הבוקר פורסם ב'מירור' שארסנל מתכננת להגיש הצעה מפתה לדני אלבס שסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן, אולם מאוחר יותר דווח באנגליה שהמגן על סף חתימה במנצ'סטר סיטי. הברזילאי, שהצטיין במדי נבחרת ברזיל בקופה אמריקה, יצטרף לעונה אחת, ירוויח כ-120 אלף ליש"ט לשבוע ויחבור לפפ גווארדיולה שאימן אותו בימיו בברצלונה.


* פיליפה קוטיניו עשוי לשוב בקרוב לליברפול. לפי פרסומים בממלכה, אלופת אירופה מתכננים להציע לברצלונה עסקת השאלה לשנתיים עבור הברזילאי, כשבתום התקופה תהיה לאנגלים אפשרות לרכוש את הקיצוני תמורת 88 מיליון ליש"ט. בארסה צפויה לסרב לשאול את קוטיניו, מאחר והיא מעדיפה למכור אותו בתמורה לסכום שיעזור לה בעסקת חזרתו של ניימאר לקטלוניה.



* אקס בית"ר ירושלים חסוס רואדה שלא שיחק משחק רשמי אחד בעונה האחרונה ושוחרר מאפואל ניקוסיה מבוקש על ידי רקראטיבו ולבה מהליגה השלישית בספרד, כך דווח בספרד. הבלם בן ה-32 שיחק בישראל במשך שתי עונות, רשם 62 הופעות ליגה וכבש שבעה שערים.




* לטענת "מארקה", כלל לא בטוח שדני סבאיוס יעזוב את ריאל מדריד. בדיווח נכתב כי הקבוצה מתקשה לצרף קשר טוב במחיר סביר והעברתו של פול פוגבה הופכת לקשה יותר בכל יום שעובר (חלון ההעברות באנגליה נסגר מוקדם). מילאן וטוטנהאם מעוניינות בשחקן אך המועדון טרם קיבל הצעה משביעה רצון.




* לא מעט שמועות סביב אייאקס. במקביל להודעה על מכירת מתייס דה ליכט ליובנטוס שתגיע בקרוב, נראה כי חלק מהכסף ישרת את המועדון לרכישת אדסון אלבארס, שחקן ההגנה המקסי יך קני ששייך לאמריקה המקומית ויירכש תמורת 15 מיליון יורו. במקביל, אישרה אייאקס שבשלב זה אין הצעות על חאקים זייך, להפתעתה יש לציין, ושבהחלט קיימת האפשרות שהוא יישאר גם בעונה הבאה.


* סלומון רונדון, החלוץ שהעונה שיחק כמושאל בניוקאסל וכיכב בשורותיה, צפוי לחבור למאמן רפא בניטס והפעם בסין – בקבוצת דליין ייפאנג שהגיעה לסיכום עם ווסט ברומיץ'.


* נביל פקיר מבוקש בספרד, כך לפי "לאקיפ" הצרפתי. הקשר של ליון שהודיע שהוא רוצה לעזוב את הקבוצה, מבוקש לא רק בבטיס שסימנה אותו כמחליף אפשרי של ג'ובאני לו סלסו, אלא גם על ידי ולנסיה וסביליה. הצרפתי בן ה-25 דחה הצעה מפתה מהליגה בסין.


נביל פקיר. זוכה להתעניינות רבה ספרד (AFP/GettyImages)
נביל פקיר. זוכה להתעניינות רבה ספרד (AFP/GettyImages)


* מתיה פרין, שוערה המחליף של יובנטוס, קרוב למעבר לאלופת פורטוגל בנפיקה. לפי הפרסומים באיטליה, הנשרים יעבירו לגברת הזקנה 15 מיליון יורו עבור השוער בן ה-26, שלא קיבל הרבה הזדמנויות בטורינו בעונה החולפת.


* לפי ה"טלגרף" האנגלי, ניוקאסל הגיעה להסכמות עם הופנהיים על העברתו של הברזילאי ג'ואלינטון. "המגפייז" ממתינים למינויו של סטיב ברוס למאמן הקבוצה ורק אם יתן את אישורו, העסקה תצא לפועל. החלוץ בן ה-22 כבש בעונה שעברה 11 שערים, ובישל תשעה נוספים ב-35 הופעות במדי הגרמנים, ולקח חלק גם בשלב הבתים בליגת האלופות.


* לפי פירסום באיטליה, סוכניו של דניאל סטארידג' יצרו קשר עם אינטר, והציעו לנראזורי את החלוץ האנגלי, שכרגע נמצא ללא קבוצה. קבוצתו של אנטוניו קונטה עדיין לוטשת עיניים לרומלו לוקאקו ואדין דז'קו, אך סטארידג' עשוי לנחות גם הוא בסן סירו בימים הקרובים.


* לפי "רדיו ג'רנל", ארסנל של אונאי אמארי רוצה את אברטון הברזילאי שסיים כמלך שערי הקופה אמריקה. התותחנים אמורים לשלוח השבוע לבריזל נציגים מהצוות הרפואי כדי לערוך לשחק בדיקות רפואיות.


אברטון. לאחר הקופה אמריקה, עשוי לנחות בלונדון (NELSON ALMEIDA/Contributor)
אברטון. לאחר הקופה אמריקה, עשוי לנחות בלונדון (NELSON ALMEIDA/Contributor)


* דייגו קוסטה יחזור לברזיל? לפי ה-ESPN, פלמנגו מעוניינת בחלוץ אתלטיקו מדריד (30) ומוכנה לשלם עליו 13 מיליון יורו. שכרו הגבוה של החלוץ עשוי להיות מכשול גבוה לעסקה. * שוב אתלטיקו, הקבוצה צריכה למכור שני שחקנים כדי להמשיך לרענן את הסגל שלה. נראה כי אנחל קורואה (קשר התקפי) וניקולה קאליניץ'. לגבי הקשר, הוא אמנם שיחק הרבה משחקים אבל לא תרם מספיק מספרים (30 שערים ו-23 בישולים בלבד ב-188 משחקים), ספג הרבה כרטיסים צהובים ודייגו סימאונה מרגיש שהוא יכול לוותר עליו. בנוגע לחלוץ, באתלטיקו מעריכים את המקצועיות שלו אך מבינים שהוא רוצה לשחק יותר.


* לפי "גאזטה דלה ספורט", ז'ואאו קאנסלו יעבור למנצ'סטר סיטי בתמורה ל-60 מיליון יורו כאשר האנגלים יצליחו למכור את המגן הימני דנילו לקבוצה אחרת. יובנטוס רוצה אף היא לדלל את הסגל שלה, כשסמי קדירה צפוי לעזוב לטורקיה או צרפת. גם אחד מבין גונסאלו היגוואין או מריו מנדז'וקיץ' יפרדו מהגברת הזקנה.



* לפי פירסומים באנגליה, טוטנהאם מוכנה להציע לרומא 36 מיליון ליש"ט ואת הבלם טובי אלדרווירלד, תמורת ניקולו זאניולו, הקשר בן ה-20 של האיטלקים.


* לפי "רדיו מונטה קרלו", ארסנל השוותה את ההצעה של טוטנהאם על הבלם וויליאם סאליבה בן ה-18, המשחק בסנט אטיין הצרפתית. שתי הקבוצות מצפון לונדון מוכנות לשלם 27 מיליון ליש"ט על הצרפתי הצעיר.


* באיטליה דווח כי ריאל מדריד הציבה לנאפולי אולטימטום בנוגע לחאמס רודריגס. הנשיא פלורנטינו פרס העביר מסר לנשיא האיטלקים כי הקבוצה תמתין עד לרביעי או חמישי הבא, ואם לא, הקולומביאני, שכבר סיכם את תנאיו בנאפולי (6.5 מיליון יורו לעונה) יעבור לאתלטיקו מדריד שמוכנה לשלם את הסכום אותו הבלאנקוס דורשים  (42 מיליון יורו).


חאמס רודריגס. ריאל מדריד לא תמתין יותר מדי לאיטלקים (Bruna Prado/GettyImages)
חאמס רודריגס. ריאל מדריד לא תמתין יותר מדי לאיטלקים (Bruna Prado/GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי