מגווייר ביקש לעזוב, לסטר תשחררו תמורת 80 מיליון ליש"ט

מרכוס ראשפורד מול הארי מגווייר
מרכוס ראשפורד מול הארי מגווייר | Gettyimages

הבלם פנה לראשי השועלים בבקשה לקבל את ברכת הדרך והבהיר כי אין בכוונתו לנקוט בצעדים אם לא יקבל את מבוקשו, כעת הכדור בידיים של מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי. האם בקרוב הוא יהיה הבלם היקר בעולם?

(גודל טקסט)

פרק נוסף בסאגת רצונו של הארי מגווייר לעזוב את לסטר. בלם נבחרת אנגליה והשועלים הודיע היום (שני) רשמית על רצונו לעזוב לטובת אחת מבין מנצ'סטר סיטי או מנצ'סטר יונייטד, אבל על פי הדיווחים גם הבהיר כי הוא לא מתכוון לבקש להיכנס לרשימת ההעברות ושהוא מצפה לקבל את ברכת הדרך אם תגיע הצעה בסכום אותו דורשת לסטר.

ג'ון פרסי, כתב ה"דיילי טלגרף", אף דיווח כי מגווייר הודיע על רצונו לעזוב גם לשחקנים וכמובן שלצוות המקצועי, שאמרו לו כי הם מצפים ממנו להתנהג כמקצוען כל עוד אין התקדמות במו"מ. הבעיה של הבלם היא כמובן דרישתה של לסטר לקבל 80 מיליון ליש"ט, סכום שיהפוך אותו לבלם היקר בעולם.

מגוויר בן ה-26 הגיע ללסטר בקיץ 2017 ועל פי ההערכות קיבלה עבורו האל כ-12 מיליון ליש"ט, אלא שהקריירה שלו נסקה נסקה במהירות במדי השועלים וגם בנבחרת שלושת האריות מאותה שנה הוא הפך לשחקן הרכב. לסטר דורשת סכום גבוה גם בשל היותו אנגלי, וכידוע על כל קבוצת פרמיירליג לרשום לפוחת שמונה כאלה בסגל, וגם בשל גילו הנחשב לצעיר עבור בלם. מגווייר מבחינתו טען כי מדובר בסכום מופרז, הרי שאפילו וירג'יל ואן דייק נמכר בפחות כשהיה גם הוא בן 26, אך כאמור טען שאין בכוונתו לנקוט במחאות כאלה ואחרות כדי להשיג את השחרור.

לסטר הבטיחה לבלם שהוא יימכר אם תוגש הצעה סביב 80 מיליון ליש"ט וכאמור השתיים שעשויות לעשות מהלך הן מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי. זה כבר קיץ שני שיונייטד נחשבת למועמדת המובילה לצרפו ולאחרונה דווח כי בשל הלחץ הכבד שמפעיל אולה גונאר סולשיאר לצירופו, כבר נעשתה פנייה רשמית ללסטר בעניינו. ב-ESPN הגדילו לעשות כשטענו היום שהשדים האדומים התקרבו משמעותית לצירופו.


מגווייר. צעד נוסף בדרך למנצ'סטר (Jordan Mansfield/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי