דה חאה מוכן: "זה יהיה מדהים להיות קפטן מנצ'סטר יונייטד"

דויד דה חאה
דויד דה חאה | Gettyimages

הספרדי, שעומד לחתום על חוזה חדש שיהפוך אותו לשוער בעל השכר הגבוה ביותר בעולם, מוכן להחליף את אנטוניו ולנסיה שעזב: "אצטרך ללמד את הצעירים כמה חשוב הסמל של המועדון הענק הזה"

(גודל טקסט)
אחרי עזיבתו של אנטוניו ולנסיה בתום עשור בתיאטרון החלומות, באנגליה מפרסמים שאולה גונאר סולשיאר, מנג'ר מנצ'סטר יונייטד, מחפש קפטן חדש והמועמדים הם דויד דה חאה, פול פוגבה, כריס סמולינג ואשלי יאנג.


דה חאה בן ה-28, שהגיע למנצ'סטר יונייטד מאתלטיקו מדריד אי שם ב-2011, הבהיר כי הוא מוכן לקחת על עצמו את האחריות להוביל את הקבוצה הצעירה שבונה סולשיאר. "כבר ענדתי את הסרט מספר פעמים", הסביר השוער. "זה מדהים להגן על הסמל ולהיות קפטן של מועדון בסדר גודל כזה".


"אשמח להיות הקפטן החדש של מנצ'סטר יונייטד", הצהיר דה חאה והוסיף: "זו העונה התשיעית שלי במועדון ואני מרגיש שאני אחד השחקנים המנוסים ביותר בסגל. אני צריך להראות את זה על המגרש ומחוצה לו. אנסה לעזור לצעירים וללמד אותם מה אומר השם 'מנצ'סטר יונייטד' וכמה הוא חשוב".


השוער הספרדי מודע לכך שהקבוצה צריכה להתחזק: "אנחנו צריכים להשתפר. אנחנו מנצ'סטר יונייטד וזה אומר שאנו חייבים להילחם על זכייה בכל התארים. כשאתה לובש את החולצה הזו, זה אומר שאתה מוכן להיאבק ולתת את הכל עבור המועדון".


דה חאה, כפי שכבר פורסם בימים האחרונים, עומד לחתום על חוזה חדש לשש שנים במנצ'סטר יונייטד, שתשלם לו בין 350 ל-375 אלף ליש"ט לשבוע ותהפוך אותו לשוער בעל השכר הגבוה ביותר בעולם.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי