אינטר בלחץ במירוץ אחרי לוקאקו, סילבה לא יעבור למונאקו

רומלו לוקאקו
רומלו לוקאקו | Shaun Botterill/Getty Images

מנצ'סטר יונייטד הציבה לנראזורי מועד אחרון לרכישת החלוץ הבלגי. הקבוצה מהנסיכות לא הצליחה להגיע להבנות עם החלוץ של מילאן והעברתו "פוצצה". וגם: נאפולי הודיעה רשמית על הצטרפותו של כישרון צעיר

(גודל טקסט)
רשמי
* נאפולי הודיעה רשמית על הצטרפותו של הקשר הצעיר אליף אלמס. המקדוני היה בורג משמעותי בעונה החולפת בפנרבחצ'ה, ורשם 40 הופעות במדי הקבוצה מאיסטנבול, שקיבלה מהאיטלקים 16 מיליון יורו על הכישרון בן ה-19.




* אסטון וילה החתימה את מחמוד חסאן המצרי, שידוע בכינוי "טרזגה". הקיצוני בן ה-24 עבר מקאסימפסה לקבוצתו של דין סמית', שאמר עליו: "מתרגש לעבוד איתו, הוא מסוג שחקני האגף שחיפשנו".




* טוטנהאם הודיעה על כך שהגיעה לסיכום עם מונטריי המקסיקנית על העברתו של וינסנט יאנסן. החלוץ ההולנדי הגיע לספרס בקיץ 2016, אך ערך מאז 42 הופעות בלבד וכבש שישה שערים, כשבחלק מהזמן הוא הושאל לפנרבחצ'ה.




שמועות
*מנצ'סטר יונייטד הודיעה לאינטר שהזמן שלה להחתמת רומלו לוקאקו הולך ואוזל, כך נכתב ב"דיילי מייל". בסוף השבוע האחרון השדים דחו הצעה של 54 מיליון ליש"ט על החלוץ הבלגי. אם לוקאקו יימכר, יונייטד תרצה מן הסתם להחתים חלוץ במקומו ובהתחשב בכך שחלון ההעברות באנגליה ייסגר בעוד שבועיים, השעון מתקתק מבחינתה.


* העברתו של אנדרה סילבה למונאקו בוטלה. לפי דיווחים מאיטליה, החלוץ הפורטוגלי של מילאן לא הצליח להגיע להבנות עם הקבוצה הצרפתית לגבי חוזהו, והעסקה שהייתה מוערכת בכ-30 מיליון יורו נפלה.


* המו"מ בין בטיס לטוטנהאם על ג'ובאני לו סלסו נמצא במבוי סתום. לפי התקשורת הספרדית, התרנגולים מעוניינים בקשר מארגנטינה, אך לא מוכנים לשלם יותר מ-50 מיליון יורו. קבוצתו הספרדית החתימה בימים האחרונים את נביל פקיר, המשחק באותה עמדה של לו סלסו, אך לא היא לא מוכנה להתפשר על פחות מ-75 מיליון יורו.


לו סלסו. פוצ'טינו מעוניין מאוד בבן ארצו (GettyImages)
לו סלסו. פוצ'טינו מעוניין מאוד בבן ארצו (GettyImages)


* לטענת ה"מירור", ליל דחתה הצעה מצד מנצ'סטר יונייטד על ניקולא פפה. נשיא הקבוצה הצרפתית ג'רארד גומז אישר אתמול כי הכישרון בן ה-24 בדרך לעזוב, כשגם ליברפול ואברטון עלו כיעדים אפשריים מבחינתו. על פי הדיווח, ליל דורשת כ-70 מיליון ליש"ט על הצרפתי.


* מנכ"ל מנצ'סטר יונייטד אד וודוורד הביע ביטחון לגבי החתמתם של הארי מגווייר ושל קשר ניוקאסל שון לונגסטאף, כך טענו ב"לונדון איבנינג סטנדרד".




* על פי דיווח ב"פוטבול איטליה", מאמן נבחרת בוסניה רוברט פרוסינצ'קי אמר שאדין דז'קו מעוניין לעבור לאינטר: "הייתי מאוד שמח אם הוא היה עובר לקבוצה שבה הוא יכול לזכות ביותר תארים. אנחנו מדברים על אינטר לעיתים תכופות, קונטה אמר לי שדז'קו הוא אחד החלוצים שהוא מעוניין בהם והוא בטוח יצליח עם הנראזורי".


* פציעתו החמורה של מרקו אסנסיו במשחק הלילה נגד ארסנל, עוררה אצל אונאי אמרי דאגה לגבי העברתו של דני סבאיוס לתותחנים: "אלו חדשות לא טובות עבורם וגם עבורינו, אני לא יודע אם זה יכול לגרום למשהו להשתנות".


* ה"סאן" מדווח שפריז סן ז'רמן עקפה את יובנטוס במירוץ להשגת דני רוז. אלופת צרפת בטוחה ביכולת שלה להשלים את החתמת המגן תמורת תשלום של 20 מיליון לש"ט לטוטנהאם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי