צפו: שודדים תקפו את אוזיל עם סכין, קולאשינץ התעמת איתם

מסוט אוזיל
מסוט אוזיל | מסך

אירוע חריג בלונדון: אופנועים חסמו את הרכב של שחקני ארסנל - הקשר ברח למסעדה בקרבת מקום בזמן שהמגן הבריח אותם בידיו החשופות. האירוע נחקר על ידי המשטרה המקומית: "הייתה היסטריה מוחלטת"

(גודל טקסט)
אירוע חריג מאוד התרחש הערב (חמישי) בלונדון, כאשר מסוט אוזיל וסיאד קולאשינץ הותקפו על ידי שודדים. השניים יצאו לבלות וכשהם שבו לרכב, אלמונים על אופנועים תקפו אותם עם סכינים, חסמו את דרכם וככל הנראה ניסו לגנוב את מכונית היוקרה של הקשר.


קולאשינץ יצא מהרכב, התעמת פיזית עם השודדים החמושים והרחיק אותם בעזרת ידיו החשופות, בעוד אוזיל ברח לאחת המסעדות שהיו בקרבת מקום וקרא לעזרה. עובדי המקום מיהרו להזעיק את המשטרה המקומית שהגיעה במהרה, וידאה שאין פצועים והחלה לתשאל את השחקנים. 


"אנחנו נמצאים בקשר רציף איתם והם בסדר גמור", אישר דובר ארסנל לאחר ששוחח עם השחקנים. ממשטרת לונדון נמסר: "קיבלנו דיווח על אופנועים שניסו לשדוד אדם שנהג ברכבו, אך הוא והאדם שישב לידו הצליחו לברוח. האירוע נמצא תחת חקירה".


"אוזיל היה נראה כאילו הוא רץ על חייו", סיפר עד ראייה. "הייתה היסטריה מוחלטת, אנשים רדפו אחריו עם סכינים שלופות, זה היה מבהיל. הוא נכנס למסעדה ושני השודדים היו ממש מאחוריו. הם לבשו מעילים שחורים וקסדות ואי אפשר היה לזהות אותם. ברגע שאנשים החלו להתקבץ במקום, הם פשוט עלו על האופנועים שלהם וברחו", הוסיף.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי