"תותח אמיתי": הרשת מחבקת את הגיבור סיאד קולאשינץ

סיאד קולאשינץ
סיאד קולאשינץ | AFP

מגן ארסנל הגן בגופו על מסוט אוזיל ואשתו מול שני רעולי פנים חמושים בסכינים שניסו לבצע שוד, ברשתות החברתיות עשו כבוד לשחקן "התותחנים". צפו באירוע

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
גם בבוקר אחרי שנחשף האירוע בו היו מעורבים שחקני ארסנל סיאד קולאשינץ ומסוט אוזיל, הרשת גועשת. השניים נקלעו למארב בלונדון, על ידי שני אופנועים במהלכו הותקפו על ידי שני שודדים חמושים בסכינים, אלא שהמגן הגרמני-בוסני בחר להתעמת עם החשודים והצליח להבריח אותם, בזמן שאוזיל ואשתו הטרייה ישבו ברכב ולאחר מכן ברח הקשר לעבר מסעדה טורקית סמוכה וקרא לעזרה.


ארסנל מיהרה לפרסם הודעה רשמית בנושא והבהירה שהשניים לא נפגעו כלל, המשטרה המקומית במקביל מנסה עד רגע זה לפענח את המקרה ולאתר את החשודים שנמלטו, אבל כך או אחרת – קולאשינץ מיצב את עצמו כגיבור לאור התעוזה שהפגין כשיצא להילחם בשודדים, שכיסו את פניהם באמצעות הקסדות ולא חששו לשלוף סכינים ובמזל רב לא השתמשו בהם, אלא מיהרו לעזוב את המקום.


הרשת כמובן הפגינה את תמיכתה בקולאשינץ, שבתור אחד שמשחק בקבוצה שמתהדרת בכינוי "התותחנים", בהחלט מיצב את עצמו כ"תותח רציני", כתבו ברשת. אגב, השחקן עצמו העלה ציוץ עם אייקון של אגרוף, אולם מיהר להסיר את הציוץ שתועד כמובן על ידי גולשים.









מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי