בעלי ניוקאסל: "בניטס חשב על עצמו ולא על המועדון, זה מאכזב"

רפא בניטס
רפא בניטס | AFP

מייק אשלי, שידוע בתור מי שגם כך הקהל מוחה נגדו בשנים האחרונות, הגיב לעזיבת המנג'ר לסין: "הוא עשה את הבחירה הכי נוחה ובחר בכסף, לפי מה שהוא אמר אפשר לחשוב שהוא עזב משיקולים מקצועיים"

קבוצות: ניוקאסל
(גודל טקסט)

אוהדי ניוקאסל מפגינים בשנים האחרונות נגד הבעלים מייק אשלי שממעט להשקיע במועדון, בייחוד בכל הנוגע לחיזוק הסגל שמדי שנה מתעלה על עצמו כדי לשרוד עונה נוספת בפרמיירליג. נקודות זכות רבות להצלחת הקבוצה בשנים אלה בקרבות התחתית נרשמות לזכות המנג'ר בשלוש השנים האחרונות, רפא בניטס, שבתחילת החודש, עם סיום חוזהו, נפרד לטובת הליגה הסינית, שם הוא מאמן כעת את דליאן ייפאנג.

באנגליה סברו שבניטס בחר לעזוב לאור חוסר הרצון מצד אשלי להשקיע, בידיעה שהוא לא יוכל לרשום הישגים גדולים יותר מאלה שהישג עם המגפייז כל עוד הסגל לא יזכה לחיזוק, למעשה רק איבד מספר שחקנים וביניהם הכוכב סלומון רונדון, אלא שלטענת הבעלים אשלי, הסיבה היא אחרת לגמרי.

אשלי שלל את דברי בניטס שטען כי עזב מכיוון שחזון המועדון לא תאם את שלו ותקף: "לפי הדברים שהוא אמר, אפשר לחשוב שהוא עזב משיקולים מקצועיים, כי הוא חשב תחילה על המועדון, אחר כך על עצמו ובסוף על הכסף. אני אומר שהוא חשב קודם כל על הכסף, אחר כך על עצמו ורק בסוף על המועדון. הוא פשוט לקח את הבחירה הכי נוחה ובחר בכסף הגדול של סין. זה מאוד איכזב אותי".


בניטס. "הכדור היה בידיים שלו, זה מאכזב" (Gettyimages)

אשלי, שכנראה השקעותיו הדי נמוכות יש לציין ביחס לפרמיירליג לא עלו בתוהו הרבה בזכות בניטס, המשיך: "אם הוא היה חוזר לריאל מדריד או עובר לקבוצה מצמרת הפרמיירליג, הייתי מבין אותו, אבל הכל היה קשור לכסף וחבל שהוא לא אמר את זה מההתחלה", טען הבעלים אחרי שהמו"מ נמשך שבועות ארוכים והסתיים ללא סיכום.

"רפא ביקש מאיתנו העלאה מאוד משמעותית ואני חושב שהוא עשה זאת כי הוא ידע שלא נסכים. כולם חושבים שאיבדנו אותנו כי לא הסכמנו לשלם יותר, אבל הבעיה היא שהכדור היה בידיים שלו. אני ממש לא מאוכזב ממנו כמנג'ר, הוא עשה עבודה מעולה. אני רק לא מצליח להבין למה חושבים שאני לא רציתי שהוא יישאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי