אונאי אמרי: "עובדים קשה כדי לבנות קבוצה טובה יותר"

אונאי אמרי, אלכסנדר לקאזט
אונאי אמרי, אלכסנדר לקאזט | Michael Regan/Getty Images

מאמן ארסנל אמר על פפה: "הוא שחקן גדול, אנחנו רוצים לצרף שחקנים שישפרו אותנו משמעותית". פציעתו של לקאזט לא חמורה. אוזיל וקולאשינץ' יחזרו בהמשך: "צריכים להירגע עם המשפחות". התותחנים ימנו קפטן חדש בקרוב

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
ארסנל נכנעה אתמול (ראשון) 2:1 לליון בטורניר האימרויות במשחק שקטע סדרת משחקים טובים בקדם העונה בה ניצחה 1:3 את באיירן מינכן וסיימה בתיקו 2:2 עם ריאל מדריד, אולם, שני הנושאים העיקריים שמטרידים את אוהדי התותחנים הם הפציעה של אלכסנדר לקאזט והמשך מסע הרכש בקיץ.


המאמן אונאי אמרי דיבר על ניקולא פפה: "אנחנו עובדים כל הזמן, במועדון חושבים איך נוכל להשתפר. פפה הוא שחקן טוב מאוד ואנחנו מתרכזים רק בשחקנים שיכולים לשפר אותנו באמת. אנחנו רוצים לבנות את הסגל הטוב ביותר שאנחנו יכולים לפני המשחק נגד ניוקאסל".


הספרדי נשאל האם ארסנל צריכה לקנות יותר שחקני הגנה במקום שחקני התקפה. אמרי ענה: "אנחנו מחליטים כיצד ניתן להשתפר. אנחנו רוצים בלם, קשר אחורי וקשר כנף. אנחנו רוצים לבנות קבוצה טובה יותר מהשנה שעברה".




על הפציעה של לקאזט: "החלטנו בצוותא עם רופא המועדון שעדיף שהוא לא יקח סיכון, זה בסה"כ קדם העונה. הוא יעבור בדיקות מחר (היום). מדובר אולי בנקע בקרסול אבל זה לא רציני". כבר אתמול החלוץ שהוחלף בדקה ה-12 הרגיע את האוהדים.


שניים שלא שיחקו אתמול הם מסוט אוזיל וסיאד קולאשינאץ' שהותקפו על ידי שודדים חמושים בלונדון ביום חמישי. אמרי: "כולם חשובים לקבוצה אך יש נסיבות מסוימות. זה לא היה טוב עבורם לשחק משום שהם לא מרוכזים בכדורגל. הם צריכים להרגיע בטוחים ורגועים עם המשפחות שלהם כרגע. שוחחתי איתם הבוקר (אתמול) אך החלטנו שעדיף שהם ינוחו. הם יחזרו בעוד מספר ימים".


עוד בארסנל, הקבוצה תמנה קפטן חדש בזמן הקרוב כאשר לורן קוסיילני שסירב לצאת למחנה האימונים – נופה מהתפקיד וצפוי לעזוב. כרגע הקפטנים הם מסוט אוזיל, גראניט ג'אקה ונאצ'ו מונראל. אמרי: "אני אוסיף עוד קפטן או שניים ואז אבחר את הדירוג בשבועות הקרובים". ביום שישי תשחק הקבוצה נגד אנז'ה במשחק שיהיה משחק ההכנה הלפני אחרון, אז ב-4 באוגוסט תפגוש את ברצלונה בגביע גאמפר.


אוזיל. יחזור עוד כמה ימים (Alexander Hassenstein/Bongarts/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי