ניקולא פפה מתקרב לארסנל, רומלו לוקאקו נותר מחוץ לסגל

ניקולא פפה
ניקולא פפה | AFP

העברות: באנגליה מדווחים שהתותחנים הסכימו לשלם סכום עתק עבור החלוץ של ליל, שיעבור בדיקות רפואיות בימים הקרובים. החלוץ הבלגי לא טס עם קבוצתו למשחק הידידות בנורבגיה. וגם: האם קבאני בדרך חזרה לסרייה A?

(גודל טקסט)
רשמי
* ווסטהאם הודיעה על הארכת החוזה של ארתור מסואקו, שחתם עד 2024 בשורות הפטישים. המגן הקונגולזי הצטרף לקבוצה הלונדונית בקיץ 2016 מאולימפיאקוס, ומאז ערך 63 הופעות בפרמיירליג.




* ניוקאסל הודיעה היום על שני שחקנים חדשים שהצטרפו לסגל של סטב ברוס: הקשר קייל סקוט, ששחורר לאחרונה מצ'לסי והשוער ג'ייק טרנר שעזב את בולטון.




שמועות
* לפי רשת "סקיי" ניקולא פפה יעבור בימים הקרובים בדיקות רפואיות אצל ארסנל, לאחר שהתותחנים וליל הסכימו על העברתו של החלוץ מחוף השנהב, שמוערכת בגובה של 72 מיליון ליש"ט.


רומלו לוקאקו לא נכלל בסגל של מנצ'סטר יונייטד למשחק הידידות מחר בנורבגיה. שמו של החלוץ נקשר למעבר לאינטר בשבועות האחרונים, כשבסוף השבוע האחרון סוכנו הגיע לאיטליה על מנת שיחלו המגעים להחתמת החלוץ בנראזורי. נראה שהפרידה מהשדים האדומים נמצאת על סף, לאחר שנודע שלא יקח מחר במשחק נגד קריסטיאנסונד.


סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', קשרה של לאציו, סיכם במנצ'סטר יונייטד, כך לפי "דיילי מייל". בדיווח נכתב כי יונייטד מחכה שפול פוגבה יעזוב לריאל מדריד כדי לקדם את המעבר.


מילינקוביץ'-סאביץ'. מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בקשר לאציו (GettyImages/AFP)
מילינקוביץ'-סאביץ'. מנצ'סטר יונייטד מעוניינת בקשר לאציו (GettyImages/AFP)


* פטריק קוטרונה אישר בשדה התעופה שהוא ממריא לאנגליה כדי לחתום בוולבס: "אני נרגש להצטרף לוולבס, זה אתגר גדול", אמר החלוץ בן ה-21 שיעבור תמורת 18 מיליון יורו.


* נשארים במילאן, הרוסונרי מצאו את מחליפו קוטרונה, מדובר ברפאל לאו, חלוצה הפורטוגלי של ליל. לפי הדיווחים, האיטלקים ישלמו לקבוצתו הצרפתית 30 מיליון יורו. בנוסף, לאו דוארטה, מגנה הברזילאי של פלמנגו בעונה החולפת יעבור יחזק את הסגל של ג'יאמפאולו תמורת 10 מיליון יורו.


* שם שעלה לאחרונה הוא אדינסון קבאני, החלוץ האורוגוואי של פריז סן ז'רמן. החלוץ בן ה-32 מסיים את חוזהו בעונה הבאה ולכן בקבוצה מאמינים שאפשר יהיה לשכנע את אלופת צרפת למכור אותו במחיר נמוך יותר מ-50 מיליון יורו. בכל מקרה, מדובר בעסקה זולה יותר מאשר צירופו של רומלו לוקאקו.



קבאני. הפיתרון של אינטר? (Gettyimages)


* סמי חדירה בדרך החוצה מיובנטוס ועשוי להצטרף לארסנל, כך דווח באיטליה. הקשר הגרמני נכח אתמול באיצטדיון האימרויות במהלך המשחק בין ארסנל לליון.


* העברת אדין דז'קו לאינטר תקועה. לפי "גאזטה דלה ספורט", הפערים בין הנראזורי לרומא עומדים על 8 מיליון יורו. אינטר מציעה 12 מיליון יורו בעוד רומא דורשת 20 מיליון יורו. ייתכן שהעסקה תיסגר על 15 מיליון יורו ועוד משתנים, אך הנראזורי חושבים על אלטרנטיבה.


* האם מלקום בדרך לליגה הרוסית? לפי עיתון ה"מארקה", הברזילאי של ברצלונה עשוי להפוך לשחקנה החדש של זניט סנט פטרסבורג, שמוכנה לשלם עבורו 40 מיליון יורו שהספרדים דורשים עבורו.


מלקום. לאחר שנה בליגה הספרדית, עשוי לעבור לרוסיה (GettyImages)
מלקום. לאחר שנה בליגה הספרדית, עשוי לעבור לרוסיה (GettyImages)


* הקשר האחורי של קלאב ברוז', הזמבי מרוולוס נקאמבה, צפוי לעבור ביממה הקרובה בדיקות רפואיות ולהשלים את מעברו לאסטון וילה תמורת 11 מיליון ליש"ט. הוא לא הראשון שיגיע מברוז' לאסטון וילה הקיץ, אחרי שווסלי עשה את אותה הדרך מוקדם יותר החודש תמורת כ-25 מיליון יורו.


* דיווח בצרפת: מונאקו ממשיכה לחפש אחר חלוץ '9' והמועמד המוביל הוא מריאנו דיאס, חלוץ ריאל מדריד שלא נמצא בתוכניות של זינדין זידאן. ב-2017/18 כבש החלוץ 18 שערי ליגה ב-34 הופעות במדי ליון ובקבוצה צופים שהתאקלמותו תהיה קלה. מעבר לכך, רדמאל פלקאו עשוי לעזוב לטורקיה ואנדרה סילבה לא הוחתם לאחר שלא עבר את הבדיקות הרפואיות.


* מנצ'סטר יונייטד מרגישה מתוסכלת מהכישלון בהחתמת הארי מגווייר (נכון לעכשיו) ומחפשת חיזוק אחר למרכז ההגנה. לפי "מירור", הקבוצה הגישה הצעה לבנפיקה עבור הבלם רובן דיאס, ונדחתה. הסיבה: ההצעה הייתה נמוכה מסעיף השחרור (59 מיליון ליש"ט).


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי