חלק מהמו"מ? מגווייר הודיע שהוא חולה ולא נכח באימון

הארי מגווייר
הארי מגווייר | Michael Regan/Getty Images

בלם לסטר התקשר לרופא הקבוצה וקיבל אישור להישאר בביתו, במקביל למגעים שמנהלים השועלים עם מנצ'סטר יונייטד על מכירתו, לאחר שסירבו להצעה בסך 70 מיליון ליש"ט, לקראת סגירת חלון ההעברות ב-9 באוגוסט

(גודל טקסט)

הארי מגווייר לא נכח באימון לסטר. לפי התקשורת באנגליה, הבלם המבוקש בעולם יצר הבוקר (שני) קשר עם רופא קבוצתו כדי לדווח שהוא אינו מרגיש טוב. האחרון אישר לשחקן להישאר בביתו לצורך מנוחה, אולם זה לא סוד ששמו של מגווייר נקשר בשבועות האחרונים למעבר למנצ'סטר יונייטד, ונראה כי הסאגה עדיין רחוקה מלהסתיים.

זהו יום האימונים הראשון שהשחקן בן ה-26 לא שותף במהלך הקדם-עונה של לסטר סיטי, שמתעקשת כי לא תיחתם עסקה שתעביר את השחקן למועדון אחר כל עוד לא ישולמו עבורו 80 מיליון ליש"ט. המאמן ברנדן רוג'רס אישר שהבלם לקח חלק משמעותי בכל אימון שערך מאז שחזר מהחופשה, כולל השתתפות בשלושה משחקי הכנה. כזכור, מגווייר נכח בטורניר ליגת האומות הקיץ, בו הגיע עם נבחרת אנגליה עד לשלב חצי הגמר.

חלון ההעברות של הפרמיירליג ייסגר בעוד כשבוע וחצי, ב-9 באוגוסט, והשדים האדומים יהיו חייבים לפתוח עוד את ארנקם, כשהשועלים בעבר כבר סירבו לשתי הצעות על בלם הנבחרת, האחרונה בגובה 70 מיליון ליש"ט. אד וודוורד, מנכ"ל האדומים מאולד טראפורד ממשיך לפי הדיווחים במו"מ עם ג'ון רודקין, מנכ"ל לסטר סיטי.

הארי מגווייר. סאגת מעברו תחתם ב-9 באוגוסט (Jordan Mansfield/GettyImages)
מגווייר. סאגת עתידו תסתיים ב-9 באוגוסט (Jordan Mansfield/GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי