מאוריסיו פוצ'טינו: "אני לא יודע דבר על מצב השחקנים"

מאוריסיו פוצ'טינו
מאוריסיו פוצ'טינו | Matthias Hangst/Bongarts/Getty Images

דווקא לאחר הניצחון על ריאל שהמשיך את הקיץ המעולה של התרנגולים, המאמן נשמע מתוסכל ואמר שאינו מתעסק בהעברות: "אני רק מנסה להוציא את המיטב, זה תפקידו של דניאל לוי". הערב: גמר גביע "אאודי" נגד באיירן

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)
טוטנהאם לא התקשתה לנצח אתמול 0:1 את ריאל מדריד בחצי גמר גביע "אאודי" והיום (רביעי) תפגוש בגמר את באיירן מינכן (21:25, שידור ישיר בספורט1). על פניו, התרנגולים אמורים להיות מרוצים: הקבוצה שיחקה טוב מאוד, הארי קיין שוב הבקיע ושחקן הרכש היקר בתולדות המועדון (שהגיע לאחר שנה וחצי בה התרנגולים לא צירפו אף שחקן), טאנגי אנדומבלה, השתלב נהדר במרכז השדה. אלא שמאוריסיו פוצ'טינו סיפק אמירות מפתיעות.


פוצ'טינו הביע תסכול ממדיניות הרכש של הקבוצה וטען שהוא לא מעורב בהעברות: "אני לא יודע מה קורה עם השחקנים. אני רק מאמן אותם ומנסה להפיק את המיטב. מכירה, קנייה, להיות מעורב בחוזים – זה לא בידי, יו"ר המועדון דניאל לוי הוא זה שמחליט. אני זה שקובע את השיטה במשחק, אבל בתחום אחר אני לא יודע. אני רק "מאמן" ולא מנג'ר.

המאמן לא ידע לספק תשובות בנוגע לעתידם המעורפל של כריסטיאן אריקסן ודני רוז, כאשר במהלך הקיץ הוזכרו כמועמדים להצטרף לקבוצה פאולו דיבאלה, ג'ובאני לו סלסו ואפילו גארת' בייל שלא שיחק אתמול נגד האקסית.




לפני כחודשיים אמר פוצ'טינו, שחתם במאי שעבר (2018) על חוזה לחמש שנים, שיהיה "טיפש" להישאר במועדון אם מצפים לרמת הצלחה דומה מבלי לשנות את הניהול. "אני לא פתוח להתחיל פרק חדש ללא תוכנית, בלי שום מושג ברור". כזכור, בשנה שעברה העפילה הקבוצה לגמר ליגת האלופות שם הפסידה 2:0 לליברפול.


היום תנסה הקבוצה לנצל את באיירן מינכן כאשר במשחק אתמול החליף הארגנטינאי את מרבית השחקנים הבכירים כבר במחצית. פוצ'טינו: "יש לנו דברים טובים לקחת מקדם העונה". הקשר מוסא סיסוקו הוסיף שהקבוצה מוכנה לקראת פתיחת העונה באנגליה. "במירור" החמיאו לספרס על היכולת שהציגו ונכתב שקיין, שנוהג לפתוח את העונה בהיסוס – מגיע בכושר מצוין. טרוי פארוט, הילד בן ה-17, הציג ניצוצות של שחקן נהדר. מנגד, על דלה עלי נכתב שהקשר האנגלי חייב לשחזר את החדות מול השער. אשתקד כבש שבעה שערים בלבד לעומת 14 ו-22 בהתאמה בשנתיים שלפניכן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי