ריברי בדרך ליעד מפתיע, ואן דה ביק על הכוונת של ריאל מדריד

פרנק ריברי
פרנק ריברי | Gettyimages

לפי ה"בילד", הצרפתי שעזב הקיץ את באיירן מינכן עובר למזרח התיכון. קשרה של אייאקס זוכה להתעניינות מחודשת מצד הבלאנקוס, שעשויים להחתימו בתמורה ל-60 מיליון יורו. וגם: מהו התנאי שהציב דיבאלה ליונייטד?

(גודל טקסט)
רשמי
* אסטון וילה הודיעה על רכש חדש: מרוולו נקמבה, קשר בן 24 ששיחק בעונה שעברה בקלאב ברוז' הבלגית, חתם לחמש שנים בעולה החדשה לפרמייר ליג.




* מילאן מתחזקת: הקבוצה החתימה את החלוץ הפורטוגלי רפאל לאו (20) עד 2024 בתמורה ל-30 מיליון יורו שיועברו לליל. בשנה שעברה כבש שמונה שערי ליגה ב-24 הופעות.




שמועות
* עיתון ה"בילד" הגרמני פירסם היום שפרנק ריברי מתקרב ליעד חדש בקריירה המפוארת שלו. הקיצוני בן ה-36, ששיחק 12 שנים בבאיירן מינכן עשוי לחתום בקרוב במועדון מהמזרח התיכון, כשלפי הפרסומים זה יהיה או בקטאר או בערב הסעודית.


* ריאל מדריד חוזרת לאופציית דוני ואן דה ביק, כך מדווחים שני כלי התקשורת הגדולים במדריד, "מארקה" ו"אס" גם יחד. בדיווח נכתב כי שבוע לפני סגירת חלון ההעברות בליגה האנגלית (רכישת שחקנים), בקבוצה חוששים שלא יצליחו להחתים את פול פוגבה, והקשר ההולנדי של אייאקס נמצא בראש סדר העדיפויות כתוכנית ב'. שמו עלה שוב בפגישת הנהלה מיוחדת. הבלאנקוס מאמינים שאפשר לסגור את העסקה בתמורה ל-60 מיליון יורו. בעונה שעברה כבש 17 שערים ובישל עוד 10 בכל המסגרות.


* בגאזטה דלו ספורט דווח שפאולו דיבאלה, חלוצה של יובנטוס דורש שכר של 350 אלף פאונד בשבוע כתנאי להעברתו למנצ'סטר יונייטד במסגרת הטרייד עם רומלו לוקאקו.


פאולו דיבאלה. התנה את מעברו למנצ'סטר יונייטד (GettyImages)
פאולו דיבאלה. התנה את מעברו למנצ'סטר יונייטד (GettyImages)


* בנוסף להתעניינות מיונייטד, אינטר מעוניינת לבצע מחטף ולרכוש מיובנטוס את חלוצה הארגנטינאי פאולו דיבאלה. היום החלוץ אמור להיפגש עם מאוריציו סארי ולשמוע על עתידו. כך נכתב ב'קוריירה דלו ספורט'. 


* גאזטה דלו ספורט מדווח שארסנל מעוניינת לשאול את בלמה של יובנטוס, דניאלה רוגאני, כמחליפו של לורן קוסיילני.


* לאחר שהפסידה במירוץ על ניקולא פפה, נאפולי סימנה את המטרה הבאה שלה. על פי דיווח ב"דיילי מייל", סגנית אלופת איטליה מכינה הצעה על סך 60 מיליון ליש"ט על חלוצה של קריסטל פאלאס ווילפריד זאהה.



עשוי לחזק את קו ההגנה של ארסנל. דניאלה רוגאני (Gettyimages)


* על פי דיווחים בגאזטה דלו ספורט, אדינסון קבאני מעוניין להמשיך עונה נוספת במדי פריס סן ז'רמן חרף ההתעניינות מצד אינטר.


* ב'פוטבול איטליה' נכתב שמנצ'סטר סיטי קרובה לסיכום עם מגנה הימני של יובנטוס, ז'ואאו קאנסלו, תמורת 60 מיליון יורו.


* על פי סקיי ספורט, מנצ'סטר יונייטד מוכנה להיענות לדרישותיה של לסטר ולרכוש את הארי מגוויר תמורת 80 מיליון יורו ובכך להפוך אותו לבלם היקר בכל הזמנים.


* לפי דיווחים באיטליה, מאמן ארסנל, אונאי אמרי, דורש מההנהלה להחתים את סמי קדירה, קשרה הגרמני של יובנטוס (32). השחקן וגם המועדון רוצים להיפרד לאחר ארבע שנים, אלא שהתותחנים מוכנים לצרפו רק בהעברה חופשית.




* דיווח ב"מארקה": באיירן מינכן קרובה לסיכום העברתו של הקשר הג'מייקני של באייר לברקוזן ליאון ביילי. לשחקן הכנף יש חוזה עד 2023 והוא מיועד להיות מחליפו של אריאן רובן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי