צפו: 3:3 הפכפך בין לוטון למידלסברו בפתיחת הצ'מפיונשיפ

לואיס ווינג
לואיס ווינג | Harriet Lander/Getty Images

ליגת המשנה באנגליה יצאה לדרך עם תיקו דרמטי בין הקבוצה המתחדשת של ג'ונתן וודגייט לעולה החדשה, שהצליחה לאזן בדקה ה-85 אחרי שהאורחים החמיצו פנדל מאוחר ופספסו הזדמנות פז לנצח במחזור הראשון

(גודל טקסט)

שבוע בדיוק לפני שתצא לדרך עונת הפרמיירליג, הערב (שישי) יצאה לדרך עונת 2019/20 בצ'מפיונשיפ – ואיזה משחק פתיחה נפלא היה לנו. לוטון טאון, הקבוצה שעלתה שתי ליגות בשנתיים, אירחה את מידלסברו המתחדשת עם בלם העבר, אוהד הקבוצה ומי שלראשונה בחייו מדריך לבדו בוגרים, ג'ונתן וודגייט, והשתיים נפרדו ב-3:3 הפכפך ומרתק.

וודגייט, שעבד בנוער של בורו וגם היה בצוות קבוצת הבוגרים, קיבל השנה את אמון ההנהלה בניסיון להצעיד את הקבוצה בחזרה לפרמיירליג מאז ירידתה במאי 2017, ובדקה השביעית הוא כבר היה על גג העולם כאשר אשלי פלטשר כבש את השער הראשון של העונה. אלא שלוטון, קבוצה שבשנתיים האחרונות בליגות הנמוכות הוכיחה המון ווינריות ואופי, כבר מצאה את עצמה ביתרון בדקה ה-24: סוני בראדלי כבש בדקה ה-17 בבעיטה עוצמתית ובסיוע המשקוף ושבע דקות לאחר מכן הושלם המהפך משער של מרטין קארני. הקצב המטורף נמשך ולהפסקה ירדו הקבוצות ב-2:2, אחרי שאת התוצאה איזן בריט אסומבאלונגה הקונגולזי בדקה ה-37 הודות לטעות קשה של השוער.

במחצית השנייה הקצב דעך וכבר נראה היה שייתכן שתהיה לנו חלוקת נקודות עם 2:2, אבל בדקה ה-68 הכל השתנה: לואיס ווינג הפעם השליך מהפך לטובת 'בורו שכבר פנטזה על ניצחון במחזור הראשון, אבל אותו אסומבאלונגה החמיץ בדקה ה-82 פנדל שספק אם הגיע לאורחת – עבירה בוצעה, אבל נראה שמחוץ לרחבה – ושלוש דקות לאחר שהכדור עף גבוה מעל השער, בדקה ה-85, ג'יימס קולינס האירי קבע 3:3 וחתם את תוצאת המשחק. משחק פתיחה נפלא לצ'מפיונשיפ.



שחקני לוטון. הוכיחו כיצד עלו שתי ליגות בשנתיים (Harriet Lander/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי