קלופ: "אני היחיד שראה את הבעיות בלוח הזמנים של הליגה"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | AFP

מאמן ליברפול התייחס לעומס על שחקניו לקראת פתיחת העונה ומשחק מגן הקהילה נגד סיטי (ראשון 16:50, ספורט1): "זה לא הגיוני, לחלק מהשחקנים היו רק שבועיים לנוח". מאנה ייעדר, רודרי צפוי לערוך בכורה אצל פפ

(גודל טקסט)

הזכייה בליגת האלופות משמעותה לא רק תואר, גביע נוצץ וכבוד. את הדבר הזה הולכת ליברפול ללמוד בימים הקרובים, כשתחל רשמית את העונה מחר במשחק מגן הקהילה נגד האלופה מנצ'סטר סיטי (ראשון 16:50, שידור ישיר בספורט1) ותעמוד בפני לוח זמנים צפוף במיוחד, בטח יחסית לאוגוסט.

בשישי יוציאו האדומים את העונה בפרמייר ליג לדרך עם משחק הפתיחה הרשמי נגד העולה החדשה נוריץ', ברביעי שאחריו הם יפגשו את צ'לסי למשחק הסופר קאפ האירופי באיסטנבול ובשבת שלאחר מכן יתארחו אצל סאות'המפטון במחזור השני. זאת לאחר שאת העונה הקודמת הם סיימו אחרי כולם, כשגמר ליגת האלופות התקיים שלושה שבועות אחרי מחזור הסיום של הליגה. אה, וזה עוד כלום לעומת מה שמצפה בהמשך העונה כשיתקרבו לדצמבר, אז צפויה אלופת אירופה לשחק 11 משחקים ב-29 ימים.

"הייתי מעדיף לשחק בשבת", אמר יורגן קלופ במסיבת העיתונאים לקראת פפ גווארדיולה וחבורתו, "כדי שיהיו לי לפחות עוד יומיים להתכונן. אנחנו שיחקנו את המשחק האחרון של העונה ועכשיו נשחק את המשחק הראשון? זה לא נשמע לי מה שאמור להיות. מי חשב על זה? זה מטורף".

שחקני ליברפול מניפים את הגביע בעל האוזניים הגדולות. סיימו את העונה הרבה אחרי כולם (AFP)
שחקני ליברפול מניפים את הגביע בעל האוזניים הגדולות. סיימו את העונה הרבה אחרי כולם (AFP)

"אני רואה אנשים מתרגשים לקראת תחילת העונה החדשה, אבל אף אחד לא חושב על בעיות כאלה מראש. נראה כאילו אני היחיד שראה את זה. המשחק האחרון שלנו היה שלושה שבועות אחרי שכל הקבוצות שיחקו את האחרון שלהן, ואז היה לשחקנים שלנו את הקופה אמריקה או את גביע אפריקה והם חוזרים אחרי שבועיים של מנוחה. זה לא דבר פשוט", הוסיף המאמן הגרמני.

מאנה אכן לא ישחק נגד סיטי, אבל קלופ יקבל בחזרה את מוחמד סלאח שהצטרף למסע ההכנה של הקבוצה רק במשחק האחרון נגד ליון, בו שיחק מחצית אחת בלבד. ג'רדאן שאקירי צפוי לפתוח בהתקפה במקום הסנגלי, לצידם של סלאח ופירמינו שגם הוא עבר קיץ עמוס וזכה בקופה אמריקה עם נבחרת ברזיל.

לעומת ליברפול, על סיטי עבר קיץ רגוע למדי. אלופת הפרמייר ליג ניצחה בשלושה מתוך ארבעת משחקי ההכנה שלה, ובאחד הפסידה לוולבס רק בפנדלים. ריאד מחרז הוא היחיד שעדיין נמצא בחופשה לאחר גביע אפריקה, כששחקני הנבחרות הדרום אמריקאיות סרחיו אגוארו, ניקולס אוטמנדי ודנילו צפויים להיות בסגל אם לא לפתוח. סיטי לא ביצעה רכש משמעותי הקיץ, אך השם הגדול שכן הגיע – רודרי שנרכש מאתלטיקו מדריד תמורת 80 מיליון יורו – אמור לפתוח בהרכב של פפ גווארדיולה לצד קווין דה בריינה.

רודרי עם גווארדיולה. הבכורה הרשמית מחר? (HECTOR RETAMAL/AFP/Getty Images)
רודרי עם גווארדיולה. הבכורה הרשמית מחר? (HECTOR RETAMAL/AFP/Getty Images)

הרכבים משוערים
ליברפול: אליסון, אנדרו רוברטסון, וירג'יל ואן דייק, ג'ו גומז, טרנט אלכסנדר ארנולד, נבי קייטה, פאביניו, ג'ורדן הנדרסון, ג'רדאן שאקירי, רוברטו פירמינו, מוחמד סלאח.

מנצ'סטר סיטי: אדרסון, אולכסנדר זינצ'נקו, ג'ון סטונס, ניוקלס אוטמנדי, קייל ווקר, ברנרדו סילבה, רודרי, קווין דה בריינה, ראחים סטרלינג, סרחיו אגוארו, דויד סילבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי