רשמי: הארי מגווייר חתם במנצ'סטר יונייטד לשש שנים

הארי מגווייר
הארי מגווייר | Harriet Lander/Getty Images

בלם נבחרת אנגליה הפך לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה, לאחר שהשדים האדומים שילמו ללסטר 80 מיליון ליש"ט. צפוי לשחק כבר במחזור הפתיחה נגד צ'לסי. סולשיאר: "הוא אחד הבלמים הטובים בעולם, בטוח שישתלב נהדר"

(גודל טקסט)
עכשיו זה רשמי. היום (שני) הגיעה לסיומה אחת מהסאגות הארוכות של הקיץ, כאשר הבלם הארי מגווייר חתם במנצ'סטר יונייטד והפך רשמית לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה, לאחר שהשדים האדומים שילמו ללסטר סיטי 80 מיליון ליש"ט. במקום השני נותר וירג'יל ואן דייק, בלמה של ליברפול. מדובר בשחקן הרכש השני היקר ביותר של השדים האדומים כאשר רק פול פוגבה מקדים אותו.


הבלם בן ה-26 נחת באולד טראפורד, לאחר שהאדומים הביסו את האלופה והיריבה המושבעת מנצ'סטר סיטי במאבק על שירותיו. בשנים האחרונות נמנה שמו של מגווייר ברשימת הבלמים הבכירים בפרמיירליג, כשהפך לבורג משמעותי בחוליית ההגנה של השועלים, במדיהם רשם 76 הופעות וזומן לסגל נבחרת אנגליה על ידי גארת' סאות'גייט, כששיחק במונדיאל האחרון ורשם בסה"כ 20 הופעות.


הבלם החדש של אולה גונאר סולשיאר ערך הכנה מלאה לעונה עם קבוצתו לשעבר, והוא צפוי לעמוד לרשות מאמנו הנורווגי כבר במחזור הפתיחה של הליגה האנגלית, בו יונייטד תארח את צ'לסי של פרנק למפארד. פפ גווארדיולה אמר כבר לאחר מגן הקהילה שהצטרפותו של מגווייר הופכת את יונייטד לאחת המועמדות לזכייה באליפות.



סולשיאר היה נרגש: "הארי הוא אחד הבלמים הטובים בעולם ואני מאוד שמח על הצטרפותו. הוא קורא משחק נהדר ובעל נוכחות אדירה על המגרש, נשאר רגוע תחת לחץ. אני בטוח שהוא ישתלב נהדר בקבוצה, על המגרש ומחוצה לו. יש לו אישיות הנהדרת והוא תוספת פנטסטית למועדון".


מגווייר אמר: "אני שמח להצטרף למועדון הענק הזה. הזמן שלי בלסטר היה נפלא, מאוד נהנתי שם, אני רוצה להודות לכולם במועדון וגם לאוהדים על התמיכה הפנטסטית שלהם בשתי העונות האחרונות. זו הזדמנות מדהימה להצטרף ליונייטד, מהשיחות שלי עם המאמן אני נרגש מהחזון של המועדון הזה ובטוח שנזכה בתארים בעתיד. מצפה להתחיל את העונה ולפגוש את חבריי החדשים". 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי