דיווח: מריו מנדז'וקיץ' סיכם את תנאיו ויצטרף למנצ'סטר יונייטד

מריו מנדז'וקיץ'
מריו מנדז'וקיץ' | Tullio M. Puglia/Getty Images

באיטליה טוענים שהחלוץ הגיע להבנות עם השדים האדומים ויעזוב את יובנטוס, שתקבל עבורו 15 מיליון יורו. הקרואטי צפוי לחתום על חוזה לשנתיים באדום, עם אופציה לעונה נוספת, וירוויח שישה מיליון יורו לעונה

(גודל טקסט)

בצל השמועות על עזיבתו של רומלו לוקאקו ליובנטוס והמו"מ המתמשך עם פאולו דיבאלה, נראה שמנצ'סטר יונייטד קרובה להשלים חיזוק נוסף בחלק הקדמי. באתר "פוטבול איטליה" דווח היום (ראשון) כי השדים האדומים סיכמו עם שחקן נוסף של אלופת איטליה, מריו מנדז'וקיץ'. הקרואטי צפוי לעבור לאולד טראפורד תמורת 15 מיליון יורו ויחתום על חוזה לשתי העונות הקרובות, עם אופציה לעונה נוספת.

מעברו של החלוץ בן ה-33 לצפון אנגליה אינו קשור לטרייד הנרקם בין המועדונים על שני השחקנים שהוזכרו לעיל. מנדז'וקיץ' צפוי להרוויח שישה מיליון יורו לעונה במדי קבוצתו של אולה גונאר סולשיאר. בעונה החולפת, הוא כבש עשרה שערים במדי הביאנקונרי, אך יחד עם זאת עדיין לא מצא הרשת בשנת 2019, כאשר את שערו האחרון כבש בניצחון 0:1 על רומא בחודש דצמבר האחרון.

עד כה, מנצ'סטר יונייטד החתימה שני שחקנים בלבד בקיץ הנוכחי, המגן ארון ואן-ביסאקה והקיצוני דניאל ג'יימס. מוקדם יותר היום, סולשיאר אישר כי הארי מגווייר, בלמה של לסטר סיטי ונבחרת אנגליה יהיה הרכש השלישי שלו הקיץ ואמר: "נותרו כמה פרטים קטנים לסגור". חלון ההעברות של הפרמיירליג ייסגר ב-8 באוגוסט, ונראה כי כל הסאגות יסתיימו עד אז.

מריו מנדז'וקיץ'. עשוי לעזוב את יובנטוס לאחר ארבע שנים (GettyImages)
מריו מנדז'וקיץ'. עשוי לעזוב את יובנטוס לאחר ארבע שנים (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי