יורגן קלופ: "אף אחד לא הרגיש עייף, חבל שהפסדנו"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | ADRIAN DENNIS/AFP/Getty Images

באלופת אירופה לא התרגשו יותר מדי ממגן הקהילה. המאמן: "אני שמח מהביצועים של הקבוצה, במחצית השנייה שיחקנו עם הלב". ג'ו גומז בטוח: "הצהרנו שאנחנו כאן כדי להתמודד על הכל". סימון מיניולה עזב לקלוז'

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
בימים שקדמו למגן הקהילה, המאמן יורגן קלופ הביע לא אחת את זעמו על לוח הזמנים הבלתי אפשרי מבחינת ליברפול. אתמול (ראשון) אלופת אירופה כמעט הצליחה להתגבר על כל הקשיים בצד, שיחקה נהדר נגד מנצ'סטר סיטי אך הפסידה בדו-קרב הפנדלים במגן הקהילה (בו השתתפה לראשונה מאז 2006) ושוב נותרה עם המחמאות. ג'ורג'יו ווינאלדום ההולנדי היה היחיד שהחמיץ מבין כל עשרת הבועטים. למרות ההפסד, האדומים של קלופ לא מאוכזבים יותר מדי ובטוחים שההופעה שלהם אתמול הייתה הצהרת כוונות לקראת העונה שבפתח.


קלופ אמר: "אני שמח מהביצועים של הקבוצה. אמרתי לפני המשחק שאף קבוצה לא משחקת כמו מנצ'סטר סיטי. ברגעים ספורים במחצית הראשונה הם עשו מה שהם רוצים, אבל נאבקנו. שינינו דברים במחצית השנייה, שם זה היה הרבה לב והתלהבות, בעיקר רצון. אתה לא יכול להיות באותה הרמה מהעונה שעברה לאחר ארבעה-חמישה שבועות, אבל איש לא הרגיש עייף. אני לא אוהב את התוצאה כמובן אבל המשחק מצא חן בעיני, זה היה חשוב".


על הרצון לזכות בעוד תארים: "ננסה לזכות בהכל. זה לא משנה מה אני אגיד אלא יותר מה הבחורים מראים. הם מאוד רעבים. זה לא אומר שהכל יסתדר, אבל הוכחנו שלא נפסיק לעבוד, לא נפסיק לרוץ, האופי של הקבוצה הזו טוב להפליא. שתי הקבוצות היו נואשות לנצח".






פתיחת העונה: "אני בסדר עם משחק הפתיחה ביום שישי, וגם עם הזמן שיש לנו להתכונן לסופר קאפ האירופי (נגד צ'לסי). האם אני שמח שיש לנו רק שלושה ימים עד למשחק נגד סאות'המפטון? לא, אבל אני לא יכול לשנות כלום". המאמן הוסיף כי ג'יימס מילנר שנפצע במשחק צפוי להיות כשיר למחזור הפתיחה נגד נוריץ'.


ג'ו גומז המשיך באותו קו: "הצלחנו לשנות את המשחק במחצית השנייה, בהחלט יכולנו לנצח. עשינו הכל נכון ולכן ההפסד מתסכל. ההצלה של ווקר מדהימה, הוא אתלט. פנדלים יכולים ללכת לשני הצדדים. בסופו של יום, רצינו לזכות בתואר, אבל גם אם לא עמדנו במשימה – הצהרנו שאנחנו כאן כדי להתמודד על הכל, כמו בשנה שעברה, והפעם לסיים מעל סיטי. הבלם שסבל מפציעה ארוכה שגרמה לו להיעדר במשך מספר חודשים, לא יכול לחכות לפתיחת העונה: "אני ממש מצפה לזה. אני רוצה לעזור לקבוצה. יש לנו קבוצה גדולה מלאה באיכות. ננסה ללכת עד הסוף".


אלן שירר כתב בטור ב"סאן" שליברפול קבוצה נפלאה אבל עלולה לשלם מחיר על כך שלא התחזקה, בעוד סיטי העמיקה את הסגל עם צירופו של רודרי: "זו הייתה הטעות שלנו בתקופתי בבלקבורן. זכינו באליפות ולא שדרגנו את הסגל, לא יצאנו למסע רכש". עם זאת, שירר הוסיף: "אם ליברפול לא הייתה זוכה בליגת האלופות בעונה שעברה זה היה אסון עבורה אחרי עונה כזו גדולה, ואני מאמין שכרגע יש לה תנופה אדירה והרבה מאוד ביטחון".



מוחמד סלאח מאוכזב (Clive Mason/Getty Images)

 

בנושא אחר, סימון מיניולה, השוער הבלגי של ליברפול (31), נפרד מהקבוצה לאחר שש עונות בהן רשם 204 משחקים, ועובר לברוז' הרומנית שתשלם עבורו שבעה מיליון יורו. בעונה שעברה רשם שתי הופעות בלבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי