ליברפול החתימה שוער, באלוטלי בדרך ליעד מפתיע

מריו באלוטלי
מריו באלוטלי | AFP

המייטי רדס מצאו מחליף לסימון מיניולה, שחזר למולדתו. סוכנו של החלוץ האיטלקי אישר כי הם מנהלים שיחות עם קבוצה באמריקה. וגם: קוטיניו לא יחזור לאנגליה

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)
רשמי
* סימון מיניולה עזב רשמית את ליברפול וחתם בקלאב ברוז'. השוער הבלגי חזר למולדתו לאחר תשע שנות קריירה מרשימות בליגה האנגלית, ורשם 245 הופעות בפרמיירליג, מתוכן שלוש בסנדרלנד ושש בליברפול, עמה זכה בליגת האלופות בסוף העונה שעברה. במדי קבוצתו החדשה חתם לחמש השנים הקרובות.



* הארי מגווייר הפך היום רשמית לשחקן ההגנה היקר בהיסטוריה, כשחתם לשש שנים במנצ'סטר יונייטד – ראו ידיעה נפרדת.




* עסקת השאלתו של ראג'ה נאינגולן לקליארי הושלמה סופית, והקשר הבלגי שלא היה בתכניות של אינטר ישחק בעונה הקרובה במועדון בו עשה את צעדיו הראשונים בסרייה א'.




* חיפושיה של ליברפול אחר שוער חדש לא ערכו זמן רב, ואלופת אירופה הודיעה על הצטרפותו של אדריאן, ששוחרר הקיץ מווסטהאם והגיע בהעברה חופשית. השוער בן ה-32 רשם 150 הופעות במדי הפטישים בשש השנים שלו בקבוצה.



* מארסיי הודיעה באופן רשמי על החתמתו של דריו בנדטו. החלוץ ששיחק בשלוש השנים האחרונות במדיה של בוקה ג'וניורס , יעבור ליעד הראשון שלו מחוץ לאמריקה.





שמועות

* אינטר הגישה הצעה חדשה על רומלו לוקאקו. לפי רשת "סקיי", המשא ומתן בין הנראזורי למנצ'סטר יונייטד בנוגע לרכישתו של הבלגי עלה היום מדרגה, כשהאיטלקים שיפרו את הצעתם, והציגו סכום חדש הגבוה מ-54 מיליון יורו שסורבו בסוף חודש יולי. לפי הדיווח, הסכום החדש טרם פורסם, אך הוא מתקרב למחיר המינימלי אותו דורשים השדים האדומים על השחקן, 79 מיליון יורו. באיטליה, אגב, פורסם שאינטר תציע 75 מיליון יורו ובנוסף יהיו עוד כחמישה מיליון יורו בהתאם למענקים. זאת לאחר שמעברו של פאולו דיבאלה לאולד טראפורד ירד אתמול סופית מהפרק ונפלה כל אפשרות לטרייד.


* באיירן מינכן מחפשת חיזוק בדחיפות. לפי "הבילד" לאחר פתיחת עונה רעה מאוד, קבוצתו של ניקו קובאץ' מעוניינת להחתים את חכים זייך, הקשר המרוקאי שהצטיין אשתקד במדי אייאקס. בנוסף, הבאוורים מתעניינים גם במארק רוקה מאספניול, ואף עשויים לפנות פעם נוספת ללייפציג, בנודע לצירופו של טימו וורנר. חשוב לזכור כי לירוי סאנה נפצע במשחק מגן הקהילה, ומעברו לאלופת גרמניה נמצא בסימן שאלה.


* ובחזרה לגזרת מנצ'סטר יונייטד. אולה גונאר סולשיאר אמר לאחרונה כי פול פוגבה עשוי להישאר בסגל קבוצתו בעונה הבאה, והיום פורסם כי האדומים סירבו לריאל מדריד, שהציעה להם 27 מיליון יורו ואת חאמס רודריגס בתמורה לקשר הצרפתי שזוכה להתעניינות רבה מצידו של זינאדין זידאן.


פול פוגבה. זוכה לחיזור רב מצידה של ריאל מדריד (Thananuwat Srirasant/Stringer)
פול פוגבה. זוכה לחיזור רב מצידה של ריאל מדריד (Thananuwat Srirasant/Stringer)


* צ'לסי פתוחה להצעות על דני דרינקווטר. לפי ה"טלגרף" האנגלי, פרנק למפארד אינו מתכונן לשלב את הקשר בתכניותיו המקצועיות לעונה הקרובה, והבלוז מצפים למכור אותו לכל המרבה במחיר. השחקן בן ה-29 עבר לסמפורד ברידג' בקיץ 2017, לאחר שהיה שחקן מרכזי באליפות ההיסטורית של לסטר סיטי.


* אחד מהשמות החמים ביותר הקיץ הוא מריו באלוטלי, שטרם מצא לעצמו קבוצה חדשה. לאחר שמועות על חזרה לסרייה א', בתקשורת האיטלקית פרסמו כי החלוץ בדרך ליעד מפתיע. ג'יאנלוקה די מרציו, סוכנו של באלוטלי אישר כי מתנהלות שיחות בימים אלו בין השחקן ובין פלאמנגו הברזילאית.


* לפי התקשורת ההולנדית, הירבינג לוזאנו המקסיקני יהפוך בקרוב לשחקנה החדש של נאפולי. לפי הפרסום, כוכבה של פ.ס.וו איינדהובן יעבור לדרום איטליה בתמורה ל-42 מיליון יורו, וירוויח 4.5 מיליון יורו לעונה. השחקן יחתום לארבע העונות הקרובות באצטדיון סאן פאולו.


לוזאנו. צפוי להפוך בקרוב לשחקנו החדש של קרלו אנצ'לוטי (GettyImages)
לוזאנו. צפוי להפוך בקרוב לשחקנו החדש של קרלו אנצ'לוטי (GettyImages)


* בעיתון ה"אינדפנדנט" האנגלי דווח כי מנצ'סטר סיטי סיכמה עם אילקאיי גונדואן על הארכת חוזהו. הקשר הגרמני היה מהברגים המשמעותיים בעונה החולפת של התכולים, והוא צפוי לחתום בשורות אלופת אנגליה לשלוש שנים נוספות.


* קרב משולש נוצר בפרמיירליג, כשעיתון "הסאן" דיווח שברנלי, בורנמות' ושפילד יונייטד נאבקות על שירותיו של בלם אברטון, מייסון הולגייט. הטופיז דורשים על השחקן בן ה-22 כעשרה מיליון ליש"ט.


* סוכנו של פיליפה קוטיניו, קיה ג'ורבצ'יאן, נשאל על האפשרות שהברזילאי יעבור למנצ'סטר יונייטד ואמר: "זה מהלך שהוא כמעט בלתי אפשרי. יש לי כבוד ענק למועדון הזה, אבל קוטיניו מחובר רגשית לליברפול. בכל פעם שניהלנו שיחה הוא אמר שיהיה לו קשה לשחק בקבוצה אחרת באנגליה. הזמן שלו בליברפול היה פנטסטי". לאור דבריו של ג'ורבצ'יאן, נראה שהאופצייה היחידה עבור הברזילאי היא לעבור לפריז סן ז'רמן, אם לא ימשיך בקאמפ נואו.


גונדואן. צפוי להמשיך במנצ'סטר סיטי (Richard Heathcote/Getty Images)
גונדואן. צפוי להמשיך במנצ'סטר סיטי (Richard Heathcote/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי