הנדרסון: "לא רק אנחנו ומנצ'סטר סיטי נילחם על האליפות"

ג'ורדן הנדרסון
ג'ורדן הנדרסון | Laurence Griffiths/Getty Images

קפטן ליברפול משוכנע שהתכולים לא יהיו היריבים היחידים על התואר ולא מודאג מאי הגעת שחקני חיזוק: "שחקנים שחוזרים מפציעות זה כמו רכש לכל דבר"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ביום שישי הקרוב תצא לדרך עונת 2019/20 בפרמיירליג, כאשר ליברפול תארח את נוריץ' במשחק הפתיחה (21:45, שידור ישיר בספורט1). בזמן שהקבוצות הגדולות שפכו מזומנים על שחקני רכש, המייטי רדס הסתפקו ברכישתם של שלושה שחקנים בלבד: הארבי אליוט, ספ ואן דן ברג והשוער אדריאן, שהגיע על חשבונו של סימון מניולה שחזר למולדתו וחתם בקלאב ברוז'. לבינתיים, קפטן אלופת אירופה ,ג'ורדן הנדרסון, לקח פסק זמן מההכנות וסיפר על ההיערכות והציפיות של קבוצתו לקראת העונה הקרובה בראיון  ל"ליברפול אקו".

הקשר פתח את דבריו בהתייחסות לפעילות הדלה של הקבוצה בחלון ההעברות הנוכחי: "המאמן יודע יותר טוב מכולם, גם בנוגע לשאלה האם להחתים שחקן מסוים. יש לנו מספר שחקנים שחוזרים מפציעות ארוכות שבעיניי הם שחקני רכש לכל דבר".

כזכור, ליברפול הפסידה את התואר הראשון של העונה ליריבתה העיקרית בדרך לאליפות, מנצ'סטר סיטי. למרות זאת, הקפטן משוכנע שאפשר לקחת דברים טובים מההפסד: "זה היה משחק מאוד אינטנסיבי ותנאי המגרש דרשו מאיתנו לרוץ הרבה יותר. היה לנו חוסר מזל. המחצית הראשונה הייתה מאכזבת עבורנו אבל בחלק השני כבר נראינו טוב יותר, נהנינו והצגנו את הכדורגל שאנחנו יודעים".

מחצית שנייה טובה יותר של ליברפול לא הספיקה לזכייה בתואר (Michael Regan/Getty Images)
מחצית שנייה טובה יותר של ליברפול לא הספיקה לזכייה בתואר (Michael Regan/Getty Images)

ליברפול סבלה מחיסורים רבים של שחקני מפתח בסגל במהלך קדם העונה, ביניהם רוברטו פירמינו, אליסון בקר ומוחמד סלאח שחזרו מחופשותיהם אחרי שאר חבריהם לקבוצה, בעקבות השתתפותם בקופה אמריקה ובאליפות אפריקה. אליהם נוספו שרדאן שאקירי ונאבי קייטה, שהחלימו לאחרונה מפציעות שסחבו מהעונה שעברה. האחרון שחזר היום (שני) לאימונים, הוא סאדיו מאנה.

הקפטן דיבר על ההתכנסות המאוחרת של הסגל ולא נשמע מוטרד מכך: "אנחנו רגילים ששחקנים חוזרים בזמנים שונים. תמיד יש טורנירים גדולים, הם (סלאח ופירמינו) היו בסך הכל בכמה שבועות של חופש, כך שהם לא איבדו יותר מדי מכושר המשחק שלהם. גם סאדיו לא היה הרבה זמן בפגרה, כך שהוא מוכן לשחק ואנחנו מצפים לחזרתו".


"אנחנו רגילים ששחקנים חוזרים בזמנים שונים". הנדרסון חוגג עם סלאח (Gettyimages)

כזכור, האדומים רשמו שישה ניצחונות רצופים בפתיחת העונה שעברה. הנדרסון מקווה לשחזר את הרצף וכלל לא מסכים עם הטענה שגם העונה, סיטי תהיה היחידה שתיאבק מולם על תואר האליפות: "לא רק שתינו ניאבק על התואר. אמרתי לפני המשחק נגדם שקבוצות רבות השתפרו ויהיה מאבק קשה. יש עוד 19 קבוצות בליגה שיתמודדו מולנו. הפרמיירליג היא תמיד ליגה קשה".

לסיום, קפטן סגנית האלופה סיפר על הסיכויים של קבוצתו לזכות השנה בתואר: "אנחנו רוצים להתחיל את העונה ברגל ימין ולהשיג תוצאה טובה. יש לנו קבוצה חזקה, עם חדר הלבשה חזק ועלינו להמשיך ללמוד ולהשתפר באימונים וכך נגיע להצלחה. אם נשחק כמו ששיחקנו במחצית השנייה במשחק האחרון, יהיה בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי