קלופ התבדח: "אדריאן רצה לטעות כמו אליסון ולפתוח את המשחק"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | GLYN KIRK/AFP/Getty Images

מאמן ליברפול לקח ברוח טובה את הטעות של השוער הספרדי בניצחון על סאות'המפטון: "אמרתי לו 'סוף סוף זה הגיע, ברוך הבא'". על המשחק אמר: "קשה לשחק כאן בשעות אחר הצהריים, גם היה לנו שבועיים של הכנה"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול השיגה אמש (שבת) ניצחון 1:2 קשה בסאות'המפטון שהעלה אותה, לפחות עד המשחק החוץ של מנצ'סטר יונייטד נגד וולבס מחר, למקום הראשון בטבלה. אלופת אירופה, שזכתה רק לפני מספר ימים בסופר קאפ האירופי לאחר 120 דקות נגד צ'לסי, לא הציגה יכולת טובה במחצית הראשונה, אבל סאדיו מאנה הציג ערב נהדר עם שער ובישול.

"סאות'המפטון קבוצה טובה, הם מתגוננים היטב הם היו מאוד מסודרים ויצאו להתקפות מתפרצות טובות", אמר המאמן יורגן קלופ והוסיף: "קשה לשחק בשעות האלו, בלי קשר למשחק ביום רביעי. אמרתי את זה גם לפני המשחק, גם אם היינו מגיעים אחרי שבועיים של הכנה עדיין היה לנו קשה".

על היכולת: "לא אהבתי במיוחד את המשחק שהצגנו, אסור היה לנו לחשוב על המשחק ביום רביעי. ממש התרשמתי לראות כמה רעננים נראינו, במיוחד בדקות הראשונות. הגיע לנו לנצח"


"קשה לשחק כאן גם היה לנו שבועיים של הכנה". מוחמד סלאח (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)

מלבד התוצאה והיכולת של סאדיו מאנה, את מרב תשומת הלב תפס השוער הספרדי של ליברפול אדריאן שהצטיין בסופר קאפ האירופי ואף נפצע במהלך החגיגות בעקבות התפרצות של אוהד אדום. למרות זאת הספרדי נשאר ב-11 ואף סיפק הצלה נהדרת במחצית הראשונה, אך שבע דקות לסיום גרם לדפיקות לב בשורות האורחת לאחר שאיבד את הכדור ברחבה לדני אינגס וגרם לשער חובה לא מחויב.

מאמנו דווקא צחק מהשגיאה של שוער המשנה: "אמרתי לו 'סוף סוף זה הגיע, ברוך הבא לליברפול'. אליסון עשה אותו הדבר, ברור שזה אופייני לשוער ליברפול. אדריאן חשב לעצמו בדקה ה-83: 'שיחקתי ממש טוב עד עכשיו, אז עכשיו אני צריך לטעות כמו אליסון ולפתוח את המשחק".

"הוא מסתדר על הכאבים ברגל, אם הייתם רואים את הקרסול שלו ביום חמישי כשיצאנו מהמטוס, הייתה אומר שהחזרה לשער הייתה הרבה יותר טובה ממה שאפשר לצפות. עכשיו הכל בסדר".

"סוף סוף אדריאן הגיע לליברפול". יורגן קלופ לקח את השגיאה ברוח טובה (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי