צפו בתקציר: פוגבה החמיץ פנדל, 1:1 למנצ'סטר יונייטד אצל וולבס

פול פוגבה, אדאמה טראורה
פול פוגבה, אדאמה טראורה | David Rogers / Staff

הצרפתי ביקש מראשפורד לבעוט ויכול היה להכריע את המשחק, אך נעצר על ידי רוי פטריסיו (68) והשדים האדומים איבדו נקודות ראשונות. מרסיאל כבש ראשון למרות יכולת לא משכנעת (27), נבס איזן עם שער ענק (55)

(גודל טקסט)

אחרי דרמת הענק בין מנצ'סטר סיטי לטוטנהאם והתיקו המאכזב של צ'לסי נגד לסטר, המחזור השני בפרמיירליג הגיע הערב (שני) לסיומו כאשר מנצ'סטר יונייטד התארחה אצל וולבס. השדים האדומים קיוו להמשיך את המומנטום מהניצחון הענק 0:4 על צ'לסי בשבוע שעבר, אבל כמו בעונה שעברה, הם לא הצליחו לצאת מאצטדיון המוליניו עם ניצחון וסיימו ב-1:1 נגד הזאבים.

אולה גונאר סולשיאר העניק הזדמנות בהרכב לדניאל ג'יימס, שכבש בבכורה שלו בליגה במחזור הפתיחה, אבל זה לא הועיל ליונייטד להראות שיפור ביכולת. למרות זאת, אחרי 27 דקות יבשות לחלוטין, שיתוף פעולה יפה בין ג'סי לינגארד למרכוס ראשפורד הסתיים בבישול של האחרון לאנתוני מרסיאל, שבעט מדויק לרשת של רוי פטריסיו. הצרפתי יכול היה להכפיל על סף המחצית, אבל בזבז מתנה של ריאן בנט שהחזיר כדור רע לאחור.

וולבס עלתה נחושה הרבה יותר למחצית השנייה ותחילה ראול חימנז נגח לקורה. בדקה ה-55 השוויון הגיע מרגליו של רובן נבס, ששיגר טיל קרקע-רשת אל המשקוף של דה חאה ופנימה. האירוע המסקרן ביותר במשחק התרחש בדקה ה-68, כאשר פול פוגבה סחט פנדל והתעקש לבעוט על אף שראשפורד כבש מהנקודה הלבנה בניצחון על צ'לסי. רוי פטריסיו עצר את הבעיטה והשאיר את הצרפתי מתוסכל.

יונייטד הייתה יכולה לעלות לפסגה במקרה של ניצחון, אבל אחרי חלוקת הנקודות היא נותרה במקום הרביעי. כבר בעוד חמישה ימים השדים יחזרו לאולד טראפורד, למפגש עם קריסטל פאלאס. וולבס יכולה להתעודד מכך שלא נכנעה ליריבה העדיפה, אך היא עדיין ללא ניצחונות בליגה. בראשון הקרוב היא תנסה להשיג את הראשון, נגד ברנלי בבית.

אנתוני מרסיאל חוגג את שער היתרון של מנצ'סטר יונייטד. (PAUL ELLIS/AFP/Getty Images)
אנתוני מרסיאל חוגג את שער היתרון של מנצ'סטר יונייטד. (PAUL ELLIS/AFP/Getty Images)

מהלך המשחק
מנצ'סטר יונייטד לא הגיע אפילו לחצי מצב במשך יותר מ-25 דקות, אבל בדקה ה-27 היא השיגה את היתרון דרך אנתוני מרסיאל. משחק מסירות יפה בין לינגארד לראשפורד הסתיים ברגליו של הצרפתי, שבעט בעוצמה לרשת של פטריסיו והעלה את השדים האדומים ל-0:1. על סף סיום המחצית, בנט החזיר כדור רע מאוד לאחור וסיפק למרסיאל הזדמנות להכפיל את היתרון, אבל בולי חילץ בזמן ומנע את השער השני של האדומים.

הזאבים פתחו הרבה יותר טוב את המחצית השנייה והיו קרובים מאוד לשוויון בדקה ה-54. נבס הגביה ממצב נייח וראול חימנז נגח מצוין לפינה הרחוקה, אך העמוד הציל את האורחים מספיגה. דקה לאחר מכן הגיע השוויון: מוטיניו מצא את רובן נבס פנוי במרכז והפורטוגלי שיגר טיל אדיר, אל המשקוף ופנימה – 1:1 במוליניו.

טיל קרקע-רשת. רובן נבס חוגג את שער השוויון. (Shaun Botterill/Getty Images)
טיל קרקע-רשת. רובן נבס חוגג את שער השוויון. (Shaun Botterill/Getty Images)

מנצ'סטר יונייטד יכלה לחזור להוביל בדקה ה-68. פוגבה חדר לרחבה והוכשל על ידי קואדי, מה שהביא את השופט לשרוק לבעיטת עונשין מ-11 מטר. הצרפתי ביקש לבעוט למרות שראשפורד כבש מהנקודה הלבנה בשבוע שעבר ורוי פטריסיו הדף בענק והשאיר את וולבס במשחק. הביתיים יצאו למתפרצת בדקה ה-86, ז'וטה שלח מסירת רוחב לדנדונקר, הבלגי בעט גבוה מעל המסגרת. ההזדמנות האחרונה במשחק הייתה של לוק שואו בדקה ה-93, אבל הניסיון של המגן הלך ישירות לידיים של פטריסיו. בסיום המשחק, 1:1 וחלוקת נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי