סאנצ'ס לא מוכן להתפשר, המו"מ בין אינטר ליונייטד תקוע

אלכסיס סאנצ'ס
אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

המגעים בין השדים האדומים לנראזורי נמשכים, אולם המשכורת העצומה שמרוויח הצ'יליאני מונעת התקדמות בשיחות. במנצ'סטר מקווים שהקשר יבין שעליו להתפשר ובכך יסלול את הדרך למעבר למילאנו

(גודל טקסט)

בתחילת השבוע כבר נראה היה שהמעבר של אלכסיס סאנצ'ס ממנצ'סטר יונייטד לאינטר הוא רק עניין של זמן, אבל הבוקר (חמישי) באנגליה טוענים שהמגעים בין המועדונים עוד רחוקים מסיום – כשהבעיה הכי גדולה, כמו תמיד בכל הנוגע לצ'יליאני, היא שכרו הגבוה עליו הוא לא מוכן להתפשר.

בינואר 2018 עבר אלכסיס סאנצ'ס מארסנל למנצ'סטר יונייטד בעסקה שעשתה הד גדול בכדורגל העולמי, סאנצ'ס הגיע אז לתיאטרון החלומות כאחד השחקנים הכי נחשקים בשוק ובמחיר של כ-20 מיליון ליש"ט בלבד לאור העובדה שסיים את חוזהו בתום אותה עונה, אבל את הכסף הגדול שחסכו השדים האדומים במחיר ההעברה, הם שילמו ובענק על שכרו של הקשר שמרוויח כ-400 אלף ליש"ט בכל שבוע.

השכר האסטרונומי של סאנצ'ס הוא שמקשה על יונייטד להיפטר מהשחקן שמחזיק בחוזה עד 2022, שאחרי שנה וחצי כמעט ללא תפוקה וכשהוא כבר בן 30 – גם הקבוצות שמוכנות להמר על שירותיו, רחוקות מלחשוב אפילו על לשלם לו סכומים כאלה. הדבר אמור גם לגבי אינטר, שמאוד רוצה לצרף אותו אחרי שכבר רכשה מיונייטד את רומלו לוקאקו, אבל מציעה לו שכר של כ-200 אלף ליש"ט בשבוע, משמע שיהיה עליו לוותר על מחצית משכרו השנתי או שיונייטד תיאלץ להשלים את השכר, אבל מדובר באופציה שלא מתקבלת על הדעת מבחינתם.

אלכסיס סאנצ'ס יודע שהוא לא בתוכניות של אולה גונאר סולשיאר ורוצה לעזוב את הקבוצה, ומכאן ההערכה שבסופו של דבר לא תהיה לו ברירה אלא להתפשר על שכרו ובכך יתאפשר המעבר. בקופה אמריקה הקיץ, הבקיע אלכסיס סאנצ'ס שני שערים – כמו כל שעריו בעונת 2018/19 – ובסך הכל יש לו חמישה שערים במדי השדים האדומים בשנה וחצי.


הבקיע בקופה אמריקה כמו בכל העונה. סאנצ'ס (Bruna Prado/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי