קלופ: "העניין הוא לא להיות מושלם, העניין הוא להיות מוכן"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Catherine Ivill/Getty Images

מאמן ליברפול מתכונן לארסנל (שבת 19:15, ספורט1): "שתי הקבוצות משחקות התקפי, חייבים להראות 100% ריכוז". על אליסון: "אכלתי איתו צהריים, עדיין אין תאריך לחזרה". אוקסלייד-צ'מברליין האריך חוזה ועשוי לפתוח

קבוצות: ליברפול ארסנל
(גודל טקסט)

בעונה שעברה שתי קבוצות פתחו את הפרמיירליג עם חמישה ניצחונות ברציפות: ליברפול, שהמשיכה גם לשישי, וצ'לסי. העונה רק קבוצה אחת תוכל לפתוח את העונה עם שלושה ניצחונות ברציפות, כיוון שליברפול וארסנל הן היחידות שצברו שש נקודות בשני המחזורים הראשונים – והן ייפגשו מחר (שבת 19:15, שידור ישיר בספורט1) באנפילד לקרב על המקום הראשון.

הסטטיסטיקה עובדת לזכות המייטי רדס – הם לא הפסידו לתותחנים מאז 2015 ובאופן כללי המאזן ביניהם בפרמייריג עומד על 20 ניצחונות לליברפול, 15 לארסנל ו-16 תוצאות תיקו. וכמובן,לזכות ליברפול עומדת העובדה שהיא בכושר טוב יותר ומועמדת טבעית לאליפות לפני ארסנל. אדריאן הראה שהוא מחליף ראוי לאליסון וצפוי לפתוח בהרכב, ומלבדו קלופ מתכנן לעלות עם השחקנים הקבועים שלו: שלישיית ההתקפה המפחידה בחוד, פאביניו לצד ויינאלדום מאחוריהם וטרנט אלכסנדר -ארנולד בכנף.

מי שעוד עשוי לפתוח הוא אלכסנדר אוקסלייד-צ'מברליין, שהאריך את חוזהו בקבוצה2023 ועל פי קלופ נמצא בכושר מצוין: "זה היה שבוע מאוד מאוד מאוד טוב עבורו ועבורנו. אם אלכס בכושר טוב זה מעולה לליברפול. הוא במצב הטוב ביותר שאני זוכר. אנחנו זקוקים לו. הוא עשה את כל הצעדים הנכונים והוא במסלול הנכון. יהיו דברים טובים בקרוב".

אוקסלייד צ'מברליין.
אוקסלייד צ'מברליין. "זה היה שבוע מאוד מאוד מאוד טוב עבורו" (AFP)

על אליסון: "אכלתי איתו צהריים היום, אז הוא יכול לאכול. אין עדיין תאריך לחזרה, אבל הוא מתאמן באופן קבוע".

"אנחנו צריכים להראות 100% תשומת לב בכל אימונים וזה מה שהחבר'ה שלי עושים. קודם כל חייבים להגיע לרמה של העונה שעברה. זה לא אומר שאנחנו מיד שם אחרי הקיץ. העניין הוא לא להיות מושלם, אלא להיות מוכן. זה רק החלק הראשון של העונה, אבל המשחקים הקשים האלו יגיעו בכל מקרה. שתי הקבוצות משחקות כדורגל מבוסס על התקפה, אנחנו צריכים להתרכז במה שאנחנו עושים הכי טוב".

קלופ התייחס גם לעובדה כי חלון ההעברות באנגליה נסגר לפני שאר אירופה: "אני מבין למה רוצים לסגור אותו לפני פתיחת הליגה, אבל אם כולם מסביב ממשיכים לקנות שחקנים זה נותן להם ייתרון עלינו. יש עוד הרבה שחקנים טובים בשוק".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי