קלופ: "מאנה בחור אמוציונלי, נדבר על זה בחדר ההלבשה"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | PAUL ELLIS/AFP/Getty Images

מנג'ר ליברפול התייחס לעצבים שהסנגלי הפגין במהלך הניצחון על ברנלי, לאחר שלא קיבל מסירה מסלאח. פירמינו הפך לברזילאי הראשון שכובש 50 שערי פרמיירליג, האדומים שברו את שיא הניצחונות הרצופים שלהם בליגה

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
ליברפול המשיכה אתמול (שבת) את פתיחת העונה המושלמת שלה עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות על חשבון ברנלי, 0:3 באצטדיון ה"טרף מור". איש המשחק היה רוברטו פירמינו, שבישל את השער השני במשחק וכבש במו רגליו את השלישי, כדי להפוך לברזילאי הראשון בהיסטוריה שמגיע ל-50 שערי פרמיירליג וגם לשחקן התשיעי שכובש כמות שכזו עבור המייטי רדס.


חמש דקות לסיום המשחק נרשמה תקרית על הספסל של אלופת אירופה, כאשר סאדיו מאנה שהוחלף, זעם על מוחמד סלאח שנהג באנוכיות ולא מסר לו במהלך שהתרחש שתי דקות לפני כן. המאמן יורגן קלופ התייחס לאירוע: "סאדיו הוא בחור אמוציונלי, זה ברור שהוא היה עצבני בגלל משהו שהלך בניגוד לציפיות שלו, אבל לא מדובר בעניין משמעותי, זה משהו שאנחנו נדבר עליו בחדר ההלבשה ונתקדם הלאה".


על המשחק עצמו אמר המנג'ר הגרמני: "היינו מבריקים, לרגעים שיחקנו כדורגל ממש טוב. הכל היה במקום. היה לנו קצת מזל עם השער הראשון, אבל כפינו את זה בשליטה שלנו במשחק. עשינו הגנה טובה בכדורים הארוכים לווד ובארנס, היינו אגרסיביים ולא עשינו עבירות, עבדנו קשה. משחקים כאלה מאתגרים אותנו לשמור על ריכוז".




ליברפול הפכה לקבוצה הראשונה שמנצחת 13 משחקי ליגה ברציפות כשהיא כובשת יותר משער אחד בכל משחק, מאז שטוטנהאם עשתה זאת לפני 59 שנים. רצף הניצחונות המדובר הוא גם הארוך ביותר בתולדות המועדון במסגרת הליגה. האדומים רשמו גם את משחקם ה-21 ברציפות ללא הפסד בפרמיירליג, כאשר ב-43 המשחקים האחרונים הם נכנעו רק פעם אחת. "אנחנו רוצים לשבור שיאים, זה תמיד סימן טוב כשאתה עושה את זה", אמר טרנט אלכסנדר-ארנולד לאחר המשחק.


למרות העצבים של מאנה, הסנגלי התכבד בשער השני במשחק. מאז תחילת העונה שעברה, מאנה הרשית 30 פעמים עבור ליברפול בכל המסגרות, הכמות הגבוהה ביותר בקבוצה בצוותא עם מוחמד סלאח. המרסיסייד לא הפסידו אף אחד מ-33 המשחקים האחרונים שבהם הקיצוני הבקיע.



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי