אלכסיס סאנצ'ס: "לא שיחקתי מספיק ביונייטד, רוצה לנצח!"

ז'וזה מוריניו, אלכסיס סאנצ'ס
ז'וזה מוריניו, אלכסיס סאנצ'ס | Gettyimages

הצ'יליאני שהצטרף לאינטר לאחר תקופה קשה, לא מתחרט על המעבר ("נהניתי בארסנל, אך זו הקבוצה הגדולה באנגליה"), אך לא מבין את הביקורת: "הייתי משחק 60 דקות ולאחר מכן לא משחק כלל". וגם: ההתאקלמות בנראזורי

(גודל טקסט)

אלכסיס סאנצ'ס ייזכר כאחד הפלופים הגדולים ביותר של מנצ'סטר יונייטד. השחקן הצ'יליאני שהגיע מארסנל בחלון ההעברות בחורף 2018 בקול תרועה רמה,  זכה לשכר עתק בגובה 400 אלף ליש"ו לשבוע אך כבש חמישה שערים בלבד ב-45 משחקים. החלוץ שהצטרף לאינטר בהשאלה התראיין היום (שלישי) ל-"BBC" האנגלי ואמר כי הוא לא מתחרט בכלל על המעבר, אך לא ממש מבין את הביקורת.

"אני שמח מאוד שהגעתי למנצ'סטר יונייטד", אמר אלכסיס, שהסביר: "תמיד אמרתי שזו הקבוצה הגדולה ביותר באנגליה, זו שזכתה בהכי הרבה תארים. כשהגעתי לארסנל הכל היה נפלא, שיחקנו טוב, הייתי מאושר שם כי אהבו אותי – אבל יונייטד ניסתה לצמוח באותה התקופה, הם צירפו שחקנים טובים במטרה לזכות בתארים. אני ממש לא מתחרט על הבחירה שלי".

בארסנל, אליה הגיע ביולי 2014 בתמורה ל-30 מיליון ליש"ט מברצלונה, הוא כבש 80 שערים ב-166 משחקים והיה אחד הכוכבים הגדולים בליגה האנגלית, אך ביונייטד, כאמור, לא נותר שום זכר לשחקן ההוא. הוא פתח רק ב-31 משחקים מתוך 77 והשלים 90 דקות רק ב-13. בנבחרת צ'ילה, לעומת זאת, העפיל לחצי גמר הקופה אמריקה.


אלכסיס מאוכזב. למרות זאת, לא מתחרט על המעבר (Gettyimages)

על התקופה במנצ'סטר יונייטד סיפר: "אני שמח כשאני משחק בנבחרת שלי. גם במנצ'סטר יונייטד שמחתי לשחק אבל אמרתי לחברים שלי – "אני רוצה לשחק. אם ייתנו לי לשחק אעשה כמיטב יכולתי. הבעיה היא שלפעמים הייתי משחק 60 דקות ולאחר מכן במשחק הבא – לא הייתי משחק כלל, ואני לא יודע למה

לאחר הקופה אמריקה, אלכסיס לא שיחק ולו דקה אחת בקדם העונה וגם לא בשלושת מחזורי הליגה הראשונים. במועדון טענו לפציעה אך סאנצ'ס מספר גירסה אחרת: "הרגשתי בסדר גמור, אני חושב ששיחקתי טוב בקופה אמריקה וזה היה טורניר מוצלח. לאחר מכן הכל היה תלוי במאמן. צריך לשאול אותו למה לא שיחקתי".

הצ'יליאני נכלל בסגל אינטר במשחק החוץ בקליארי אך עדיין לא שותף. לאחר פגרת הנבחרות הוא יקווה לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הנראזורי כאשר הקבוצה של קונטה תארח את אודינזה ביום ראשון. לא משנה מתי, במוקדם או במאוחר, אלכסיס מקווה להוכיח שכוחו עדיין במותניו. 


אלכסיס במדי נבחרת צ'ילה. שחקן אחר לחלוטין (JUAN MABROMATA/AFP/Getty Images)

בהמשך התראיין השחקן גם לערוץ הטלויזיה של אינטר ולמעשה סיפק ראיון ראשון בקבוצתו החדשה. אלכסיס אמר: "איחוד חדר ההלבשה יהיה הכוח שלנו. יש לי את אותו הרצון לנצח. גם המאמן בטירוף לנצח, זו הסיבה שאני כאן. הקבוצה כאן נהדרת למן היום הראשון. אני גאה ללבוש את החולצה הזו ורוצה לזכות בתארים. אני שמח עבור לוקאקו, אנחנו מדברים הרבה, כל הזמן ביחד".

על המשחק נגד ברצלונה: "זה תמיד אירוע מיוחד בשבילי, זו קבוצה גדולה, ניצחתי שם הרבה. זה משחק קשה מאוד אבל יש לנו את השחקנים כדי לנצח. יש לנו את הפיזיות, הכוח, העוצמה, האיכות. אני חושב שיש הבדלים בין הכדורגל באיטליה לבין הכדורגל בספרד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי