מאנה: "קשה לי להסביר עד כמה אני נהנה לשחק בליברפול"

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | Gettyimages

החלוץ החמיא לקהל: "יש לנו את האוהדים הטובים בעולם, הם נותנים לנו מוטיבצייה" וגם לחבריו: "כולם נמצאים בשיא הקריירה ורוצים להשתפר". וגם: הזיכרונות מהצ'מפיונס, החלום הגדול וחגיגת השער שלו ושל פירמינו

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
בתקשורת האנגלית עסקו לא מעט לאחרונה בכעס של סאדיו מאנה לאחר האנוכיות שהפגין מוחמד סלאח במשחק מול ברנלי. החלוץ הסנגלי כבר שכח לחלוטין מהעניין, צוחק על הדיווחים שהוא מבוקש בקבוצות אחרות, נראה מחויך מאוד ולמרות הכושר הנפלא בו הוא נמצא – הוא משוכנע שהוא עוד מסוגל להשתפר. בראיון ל-"Complex" הוא אומר: "אני לא יודע איך להסביר כמה כיף לי בליברפול".


מאנה אמר: "אני ממש שמח להיות חלק מהמועדון הזה, הקבוצה היא כמו משפחה. יש לנו את האוהדים הטובים ביותר בעולם ולכן תמיד אהיה אסיר תודה על התמיכה. זה לא סתם נהדר עבורי – הם נותנים לכל הסגל מוטיבצייה מדהימה. גם השחקנים מדרבנים אחד את השני, זה שומר עלינו רעבים, נחושים להשתפר. אני חושב שאני בכושר הטוב בקריירה שלי וכל הסגל מרגיש את אותו הדבר". אנחנו מנסים לשמור על עקביות ולעמוד בציפיות".


לא קשה להבחין בכך שליברפול פשוט נהנית, בעיקר שחקני החלק הקדמי, ולא רק העונה. לאחרונה דיברו באנגליה על כך שרוברטו פירמינו ביקש מחברו לקבוצה שלא יעתיק את חגיגת השערים שלו. מאנה שומע על כך וצוחק: "כל שחקן בסגל הזה צריך לדעת שאם הוא רוצה לשמור על חגיגה ייחודית – זו בעייה כי אנחנו כובשים הרבה שערים! בובי שה את זה לפני שנתיים-שלוש לדעתי ומאז היו לו לא מעט חגיגות שונות. זו החגיגה שלי עכשיו ואני בטוח שבובי יעתיק ממני בקרוב".



מאנה ופירמינו. מי יעתיק ממי? (Gettyimages)
 


על הזכייה בליגת האלופות: "זה היה רגע מיוחד עבורנו. כשהייתי צעיר, גדלתי על המשחקים בליגת האלופות, זה תמיד היה החלום שלי לשחק בגמר. בגמר ב-2018 כבשתי נגד ריאל מדריד אבל הפסדנו, אז לא יכולתי לשמוח. הפעם זה היה אחרת. כשחזרנו לליברפול עם הגביע וחצי מיליון אנשים חיכו לנו – זה היה מדהים. זה מטורף לדעת כמה זה חשוב לאנשים כאן שהקבוצה תצליח, עד כמה אנחנו משפיעים על מצב הרוח של העיר. אנחנו רוצים לזכות בעוד גביעים עבור הקבוצה".


החלוץ לא הסתיר את הרצון של ליברפול לזכות באליפות: "אמנם אנחנו במקום הראשון בטבלה וברור שאליפות היא המטרה אחרי זמן רב, אבל עוד מוקדם לדעת. אנחנו כמובן לא זונחים גם את ליגת האלופות".


החלומות: "החלום הגדול שלי הוא לזכות באליפות אפריקה עם הנבחרת (הקיץ הפסיד בגמר לאלג'יריה), זה יעשה אותי מאוד מאושר. גם פרס שחקן השנה הוא חלום עבורי". בינתיים החלוץ פתח את העונה בסערה עם ארבעה שערים בחמש הופעות. בקרוב מאוד הוא יגיע ל-50 שערי ליגה בליברפול (47 נכון לעכשיו) והוא לא מתכוון לעצור לאחר העונה הטובה בקריירה שלו בה סיים כמלך שערי הליגה בצוותא עם פייר אמריק אובמיאנג ומוחמד סלאח (22 שערי ליגה) וכבש 26 שערים בכל המסגרות.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Sadio Mane (@sadiomaneofficiel) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי