קומפני ייעדר ממשחק ההוקרה לכבודו: "זה אופייני לי, נכון?"

וינסנט קומפני
וינסנט קומפני | AFP

צחוק הגורל פגש את הבלם הבלגי שלא התאושש מפציעה ויחמיץ את המשחק היוקרתי בין כוכבי מנצ'סטר סיטי לשחקני העבר של הפרמיירליג: "אני לא נפרד, אני כאן כשחקן לשעבר וכמעריץ"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

וינסנט קומפני, שזכה עם מנצ'סטר סיטי בארבע אליפויות, שני גביעי מדינה וארבעה גביעי ליגה, היה אמור להיפרד בצורה מרגשת מאצטדיון האיתיחאד, אך היום (רביעי) התברר כי הוא יחמיץ את המשחק ההוקרה החגיגי לכבודו עקב בעיה בשריר הירך. מאמן-שחקן אנדרלכט לא הצליח להתאושש מפציעה שספג במשחק ליגה לפני פגרת הנבחרות והוא כאמור ייעדר מההתמודדות הערב בין כוכבי מנצ'סטר סיטי לכוכבי העבר של הפרמיירליג.


קומפני התלוצץ: "לצערי לא אשחק הלילה. זה אופייני לי, נכון? יש לי פציעה קלה בשריר הירך ולכן לא יכולתי להסתכן. יש כאן המון שחקנים מדהימים". הוא המשיך את דבריו ותיאר את סיפור האהבה עם מנצ'סטר סיטי: "אני אוהב את המועדון והעיר, פגשתי כאן את אשתי קרלה. במשחק הראשון שלי הייתי "איש המשחק" ומשם והלאה מעולם לא הייתי מאושר יותר. אני לא נפרד, אני כאן כשחקן לשעבר וכמעריץ. אנו תומכים במטרה נהדרת".



כל ההכנסות ממשחק הראווה יועברו ל- Tackle4MCR, ארגון שתומך בחסרי בית. הבלם יזם את המהלך בשיתוף עם ראש עיריית מנצ'סטר אנדי ברנהאם. קומפאני הוסיף: "יש בעיה אדירה עם חסרי בית בעיר. העיר אמנם גדלה בצורה טובה ומהירה, אך מספר גדול של אנשים נשארים מאחור. עלינו להסתכל היטב באיזו סביבה אנו רוצים שהילדים שלנו יגדלו".


וינסנט קומפאני. חווה ימים יפים במנצ'סטר סיטי (AFP)
וינסנט קומפאני. חווה ימים יפים במנצ'סטר סיטי (AFP)


אמנם הבלגי ייעדר מהמשחק, אך על כר הדשא יעלו שמות נוצצים כמו: אדווין ואן דר סאר, פול סקולס, ראיין גיגס, תיירי הנרי ורובין ואן פרסי. השמות הבולטים בסיטיזנס הם מריו באלוטלי, קרייג בלאמי וגו'ליאן לסקוט בנוסף לשחקני הקבוצה סרחיו אגוארו ודויד סילבה. 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי