צפו: אסטון וילה עלתה מעל לקו האדום אחרי תיקו נגד ווסטהאם

פרדריק גילברט, מנואל לאנסיני
פרדריק גילברט, מנואל לאנסיני | Michael Steele/Getty Images

חניכיו של דין סמית' השיגו נקודה שאפשרה להם לעקוף את ניוקאסל אחרי 0:0 נגד "הפטישים", שלא הצליחו למצוא את הרשת לראשונה מאז מחזור הפתיחה. באיטליה: לצ'ה הפתיעה את טורינו

(גודל טקסט)
אחרי שנוריץ' הדהימה שלשום (שבת) את מנצ'סטר סיטי ואפשר לליברפול לפתוח פער של חמש נקודות בפסגת הטבלה, המחזור החמישי בפרמיירליג ננעל הערב עם המשחק בין אסטון וילה לווסטהאם, שנפרדו ב-0:0. הנקודה אפשרה לעולה החדשה לעלות מעל לקו האדום, אך היא עדיין עם אותה כמות נקודות כמו ניוקאסל שאותה היא עקפה בטבלה.


"הפטישים" נעצרו אחרי שלושה ניצחונות רצופים, אחד מהם בגביע הליגה. קבוצתו של מנואל פלגריני אמנם לא הצליחה למצוא את הרשת לראשונה מאז התבוסה 5:0 נגד מנצ'סטר סיטי במחזור הפתיחה, אך הנקודה אפשרה גם לה לטפס מקום אחד על חשבון בורנמות' וכעת היא במקום השמיני עם שמונה נקודות, בדיוק כמו ארסנל, צ'לסי, לסטר, יונייטד וטוטנהאם שמעליה.




לצ'ה – טורינו 1:2
במשחק שסגר הערב את המחזור השלישי בסריה א', המארחת מתחתית הטבלה הייתה הראשונה לעלות על לוח התוצאות עם שער של דייגו פאריאס בדקה ה-35. אנדראה בלוטי, חלוץ נבחרת איטליה, איזן את התוצאה בדקה ה-58 עם פנדל מוצלח, אך מרקו מאנקוסו קבע את תוצאת המשחק בדקה ה-73 לאחר שהשתלט על כדור חוזר ברחבה ובעט פנימה. ניצחון חוץ יקר ללצ'ה שנצמדה לשאר הליגה ומנגד אכזבה לטורינו, שלא הצליחה להשתוות לאינטר בפסגה.


תוצאה מאכזבת לטורינו. (Valerio Pennicino/Getty Images)
תוצאה מאכזבת לטורינו. (Valerio Pennicino/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי