הפנים של בקהאם: דויד סילבה צפוי לעבור לאינטר מיאמי

דויד סילבה
דויד סילבה | Gettyimages

ב"אינדיפנדנט" דווח שהקשר הספרדי בן ה-33, שידוע שייפרד ממנצ'סטר סיטי בתום העונה, מחוזר אחרי הקבוצה החדשה בארה"ב בבעלות כוכב העבר האנגלי וצפוי להיות הכוכב הגדול שלה

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

אם להסתמך על הדיווח הערב (חמישי) ב"אינדיפנדנט", הקשר דויד סילבה בן ה-33, שכבר הודיע על כך שיעזוב את מנצ'סטר סיטי בתום עונת 2019/20, יעבור לארצות הברית ויהיה הפנים של אינטר מיאמי, קבוצת ה-MLS החדשה בבעלותו של דייויד בקהאם.

לפי פרסום בלעדי של המגזין, הקשר סיכם עם מנצ'סטר סיטי את תנאיו למקרה שירצה להאריך חוזה, אולם כבר דובר לא אחת על כך שלמרות הכל זו תהיה עונתו האחרונה באנגליה – תשע שנים אחרי שנרכש מוולנסיה עבור 26 מיליון ליש"ט.

עונת ה-MLS תצא לדרך בחודש מארס, כך שהקשר יחמיץ את שלושת החודשים הראשונים של הליגה. למיאמי הנבנית עד כה רק שלושה שחקני סגל, אולם מדובר בשני ארגנטינאים ובקשר אחורי מוונצואלה, כך שבהחלט מסתמנת במיאמי בניה שתסתמך על היספנים. בדצמבר ייערך דראפט ומיאמי תבחר חמישה שחקנים שכבר משתייכים ל-MLS.

דויד סילבה הגיע לסיטי בעונת 2010/11 לאחר ארבע עונות בוולנסיה. הוא זכה באליפות היסטורית כבר בעונתו השנייה בקבוצה לאחר השער הדרמטי של סרחיו אגוארו והפך לאחד השחקנים הכי מזוהים עמה. הוא זכה עם הקבוצה בסך הכל בארבע אליפויות, פעמיים בגביע האנגלי, ארבע פעמים בגביע הליגה וכן פעמיים במגן הקהילה. במהלך הניצחון 1:3 על בורנמות' בחודש אוגוסט רשם ציון דרך ענק עם משחקו ה-400 בקבוצה. לזכותו גם שתי אליפויות אירופה כשחקן נבחרת ספרד ב-2008 וב-2012 והוא גם היה בסגל "לה רוחה" שזכתה במונדיאל 2010.


דויד סילבה. ארצות הברית מחכה לו (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי