אובמיאנג: "לא צריך מילים", אנגליה בטירוף: "מהפך לא הגיוני"

שחקני ארסנל חוגגים
שחקני ארסנל חוגגים | Michael Steele/Getty Images

החלוץ שכבש את שער הניצחון הדרמטי מול וילה בכדור חופשי מתקרב לשערו ה-50 בארסנל. ההיסטוריה מספרת שהתותחנים מומחים בקאמבק בעשרה שחקנים. אמרי: "הרוח הקבוצתית הייתה מדהימה". וגם: המצטיין של שירר

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)
כשלוח התוצאות בדקה ה-80 הראה 1:2 לאסטון וילה באיצטדיון האימרויות, אוהדי ארסנל שוב היו מאוכזבים. לסיום דרמטי כזה אף אחד לא ציפה – הקבוצה של אונאי אמרי כבש שני שערים בעשרה שחקנים בדרך לניצחון 2:3 גדול. עם הניצחון, ארסנל קפצה עד למקום הרביעי, המטרה שסומנה מתחילת העונה, והיא תגיע במצב רוח מצוין למשחק באולד טראפורד נגד מנצ'סטר יונייטד ביום שני. זו הייתה הפעם התשיעית בהיסטוריה של הפרמיירליג בה קבוצה מבצעת מהפך בעשרה שחקנים – שלוש מהן היו של ארסנל (קודם לכן זה קרה נגד דרבי ב-1997 ונגד בולטון ב-2008).


את שער הניצחון כבש מי אם לא פייר אמריק אובמיאנג שנמצא בכושר מצוין – הוא כבש 16 שערים ב-16 משחקיו האחרונים בכל המסגרות במדי ארסנל. החלוץ מגבון קרוב מאוד לשער ה-50 במדי ארסנל כשהוא זקוק רק לעוד שניים נוספים. הוא הבקיע 48 שערים ב-72 משחקים, בעוד תיירי הנרי היה זקוק ל-96 הופעות כדי לכבוש 48 שערים. החלוץ היה נרגש במיוחד בסיום וכתב לאוהדים ברשתות החברתיות על רקע גלרייה של חמש תמונות מהמשחק: "אין צורך במילים". עוד שחקן שהיה שמח הוא ניקולא פפה כבש שער בכורה בקבוצה בפנדל.


ב-"BBC" נפעמו: "אובמיאנג הבטיח את הניצחון עם בעיטה חופשית מדהימה במותחן אדיר, מהפך לא הגיוני". ב"סקיי ספורט" נכתב: "ניצחון כל כך דרמטי וחיוני עבור ארסנל, דווקא בדרך הזו". אלן שירר החמיא למתאו גנדוזי: "התותחנים היו זקוקים ללוחם והוא קם, הוא היה השחקן הכי חשוב בניצחון הזה". 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

no words needed !!!!! #coyg #aubameyang #arsenal #redarmy #comeback #strong #mentality

A post shared by Aubameyang (@aubameyang97) on




אוני אמארי אמר לאחר המשחק: "קרו הרבה דברים במשחק הזה. לא היינו טובים כשהיו 11 שחקנים נגד 11, איבדנו הרבה מאוד כדורים והיו להם הזדמנויות. חשבנו שנקבל רוגע לאחר השער אבל הכרטיס האדום שינה הכל. במחצית השנייה היינו צריכים לשחק קודם כל עם הראש אבל גם עם הלב. הרוח הקבוצתית הייתה מדהימה, אנחנו צריכים לשפר הרבה דברים, בעיקר בהגנה".

על גראניט ג'אקה: "אנחנו צריכים שהאוהדים יעזרו לכל שחקן. החלפתי אותו כי הוא שיחק 90 דקות בליגה האירופית ביום חמישי והעדפתי שחקן טרי, אבל הוא בהחלט חשוב מאוד עבורנו. יש לו מחוייבות גדולה, הוא יציג יכולת טובה יותר. הוא שחקן מקצועי ומנוסה. הוא יודע שלעתים מקבלים ביקורת, הוא יהיה בוגר וימשיך לעמוד, יש לו את האמון שלי".



שחקני ארסנל לפני הכדור החופשי (Michael Steele/Getty Images)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי