קי-יאנה הובר והרווי אליוט עשו היסטוריה, קלופ התמוגג

ג'יימס מילנר, ג'ו גומז, דז'אן לוברן
ג'יימס מילנר, ג'ו גומז, דז'אן לוברן | BEN STANSALL/AFP/Getty Images

ההולנדי הפך לכובש הרביעי הכי צעיר בתולדות ליברפול, האנגלי בן ה-16 ערך בכורה והפך לצעיר ביותר שלבש את מדי המייטי רדס במשחק רשמי. המאמן: "הרווי שחקן מיוחד ומבריק, מהסוג שמאוד מתאים לנו"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
לראשונה מזה שלוש שנים, ליברפול הבטיחה את מקומה בשלב שמינית הגמר של גביע הליגה האנגלי, אחרי שניצחה אתמול (רביעי) 0:2 את מילטון קיינס דונס דונס מהליגה השלישית עם הרכב שכולו מחליפים ושחקנים מהאקדמיה. מי שלקח את תפקיד המבוגר האחראי היה ג'יימס מילנר, שכבש את השער הראשון לזכות המייטי רדס. האנגלי בן ה-33 תופקד כמגן שמאלי, בשונה מהרגיל, אך ניצל את ההזדמנות כדי להזכיר ליורגן קלופ מה הוא מסוגל לתרום לקבוצה.


"הוא פשוט לוהט", אמר קלופ לאחר המשחק. "הוא עוזר המון ומהווה דוגמא נהדרת לשחקנים הצעירים. הוא היה נראה ככה גם אם הוא היה משחק כל יום, זה מבריק". המאמן בירך על ההזדמנות לשתף את הצעירים: "חשוב שיש לנו את המשחקים האלה ואת האומץ לשתף את הילדים. אנחנו באים לנצח, לא מזלזלים במפעל. אני שמח שעלינו שלב והחבר'ה חוו כדורגל של מבוגרים, זה משמעותי".


מילנר הוסיף: "זה תמיד מאתגר לשחק עם שילוב של צעירים ושחקנים שלא קיבלו הרבה דקות עד כה, אבל הצגנו יכולת סולידית למרות שקצת הלכנו לאיבוד במחצית השנייה ולא שמרנו טוב על הכדור. קשה לצעירים לעמוד ברף של סגל כל כך טוב כמו שלנו, אבל הם הוכיחו את הרצון שלהם להשתפר".


יורגן קלופ. מרוצה מהצעירים (Catherine Ivill/Getty Images)
יורגן קלופ. מרוצה מהצעירים (Catherine Ivill/Getty Images)


אחד מאותם צעירים שיזכרו את המשחק אמש הוא קי-יאנה הובר בן ה-17, שכבש את השער השני לזכות אלופת אירופה והפך למבקיע הרביעי הכי צעיר בתולדות המועדון. קרטיס ג'ונס בן ה-19 הצטיין ונבחר לאיש המשחק בהופעתו השנייה בבוגרים ושחקן נוסף שראוי לציון הוא הרווי אליוט בן ה-16 ו-174 יום, שערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים והפך לצעיר ביותר אי פעם שמשתתף במשחק רשמי בליברפול והשני הכי צעיר בתולדות אנגליה.


"הוא מסוג השחקנים שמאוד מתאימים לנו", אמר קלופ על אליוט והחמיא: "הוא מבריק, הסתדר מצוין עם הסיטואציה ולרגעים הוא נראה כשחקן מיוחד מאוד. עם עוד קצת מזל, הוא גם היה מבקיע". על שאר הצעירים: "כולם טובים ומוכשרים וזה למה חשוב שישחקו במשחקים כאלה".




ליברפול תחזור לליגה בשבת הקרובה ותתארח אצל שפילד (שידור ישיר בספורט1 החל מ-14:20). בעוד חודש היא תפגוש את ארסנל בשמינית הגמר של גביע הליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי