צפו בתקציר: 1:3 לסיטי על אברטון, הפער מליברפול נשמר

מנצ'סטר סיטי
מנצ'סטר סיטי | Michael Regan/Getty Images

האלופה רשמה ניצחון חשוב בגודיסון פארק והתקרבה למייטירדס, שניצחו מוקדם יותר את שפילד יונייטד. ז'סוס כבש ראשון (24), לווין השווה (33), מחרז החזיר את היתרון (71) לאורחת וסטרלינג קבע את תוצאת המשחק (84)

(גודל טקסט)

אחרי תצוגת התכלית מול ווטפורד, שהסתיימה בשמינייה לרשת של הצרעות, חניכיו של פפ גווארדיולה רצו להמשיך במומנטום החיובי בגודיסון פארק מול אברטון היום (שבת). הסיטיזנס הציגו משחק טוב, הגיעו ללא מעט הזדמנויות וניצחו 1:3 משער נהדר בבעיטה חופשית של ריאד מחרז בדקה ה-71, סטרלינג הוסיף את השלישי לפני הסיום.

סיטי שלטה במשחק וכבר בדקה ה-11 הגיעה למצב מצוין, אך אילקאי גונדוגאן החמיץ מקו השער ובעט למשקוף, בבעיטה שככל הנראה תתחרה על החמצת העונה. בדקה ה-24 הגיע השער המיוחל של גבריאל ז'סוס, שנגח מקרוב פנימה לאחר בישול של המאסטר שף קווין דה בריינה. המארחת לא נבהלה, המשיכה לשחק בלי רגשי נחיתות ומצאה את השיוויון בדקה ה-33 עם שער של דומיניק קלברט לווין. המחצית השנייה נפתחה עם מבול הזדמנויות של האורחת כשדה דריינה, סטרלינג ואגוארו המחליף הגיעו למצבים קורצים, שבאו לידי ביטוי כאמור עם בעיטה חופשית של מחרז אל הרשת. שש דקות לסיום אגוארו מצא את סטרלינג ברחבה והאנגלי בעט למשקוף ופנימה. בעקבות הניצחון, הפער מליברפול נותר על חמש נקודות ובמחזור הבא תארח מנצ'סטר סיטי את וולבס, כשעוד לפי כן תפגוש את דינמו זאגרב בשלב הבתים של ליגת האלופות.

מן העבר השני, אברטון רשמה משחק הקרבה נהדר, אך הפסידה בסופו של דבר לחבורה המוכשרת ממנצ'סטר. בעקבות התוצאה, הטופיז נותרו במקום ה-15 בטבלה עם שבע נקודות בלבד ומעמדו של מרקו סילבה בקבוצה, שהציפיות ממנה העונה היו גבוהות, הולך ומדרדר. היא השיגה נקודה בלבד משלושת המשחקים האחרונים ותקווה לצאת מהמשבר במחזור הבא מול ברנלי.

ריאד מחרז. כבש בבעיטה חופשית נהדרת ( Michael Regan/Getty Images)
ריאד מחרז. כבש בבעיטה חופשית נהדרת ( Michael Regan/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי