ואן דייק: "עוד לא השגנו שום דבר. סטטיסטיקה? זה טוב לתקשורת"

וירג'יל ואן דייק בתאקל
וירג'יל ואן דייק בתאקל | Laurence Griffiths/Getty Images

בלם ליברפול לא מתרגש מפתיחת העונה המופלאה בפרמיירליג: "מוקדם להסתכל על הטבלה, כולנו מבינים כמה קשה זה עומד להיות". על המשחק נגד רד בול זלצבורג בליגת האלופות: "יש לנו את האיכות הנדרשת"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)
שלושה ניצחונות בלבד, זה מה שמפריד בין ליברפול (16 ניצחונות רצופים) לבין שבירת השיא של מנצ'סטר סיטי שרשמה את הרצף הארוך בתולדות הפרמיירליג (18 ניצחונות רצופים) בעונת 2017/18. מי שלא נשמע נלהב מהאפשרות להיכנס לספרי ההיסטוריה הוא הבלם וירג'יל ואן דייק שאמר: "התקשורת היא זו שאוהבת סטטיסטיקה".


על כך שליברפול פתחה את הליגה עם שבעה ניצחונות: "המציאות היא שעדיין לא השגנו שום דבר. אנחנו רוצים להמשיך להצליח ועדיין יש לנו לא מעט מקום לשיפור. אנחנו לא רוצים להסתכל על קבוצות אחרות כי אין שום טעם לעשות את זה. כולם במועדון מבינים שכך צריך לנהוג, כי ראינו איך הדברים התהפכו במהירות בעונה שעברה".


הפער ממנצ'סטר סיטי שעומד כבר על חמש נקודות: "אני חושב שזה מוקדם מידי להסתכל על הטבלה. אנחנו עוד לא באוקטובר והעומס הגדול עוד לפנינו. נותרו כל כך הרבה מחזורים והדבר היחיד שאנחנו מתמקדים בו הוא המשחק הבא".


הציפיות הגבוהות מליברפול: "עלינו לנצח בכל משחק, ככה זה עובד. כולם יודעים ומבינים כמה קשה זה הולך להיות. אנחנו משתפרים, מתבגרים וצוברים יותר ניסיון במאבקים על תארים ואני מקווה שזה יעזור לנו בטווח הארוך. אנחנו חייבים להיות בעלי ביטחון עצמי. כל אחד חייב להאמין שהוא הולך לנצח בכל מגרש, אחרת אולי עדיף לו להישאר בבית".


אחרי ההפסד במחזור הפתיחה של ליגת האלופות לנאפולי, ליברפול תפגוש ביום רביעי (22:00) את רד בול זלצבורג בידיעה שאסור לה למועד. ואן דייק נשמע רגוע: "יש לנו את האיכות הנדרשת ואת השחקנים המתאימים. נגיע מוכנים".




 לא יוצא מגדרו. וירג'יל ואן דייק (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי