צפו: ארסנל גברה על בורנמות', יונייטד הפסידה לניוקאסל

דויד לואיז
דויד לואיז | TOLGA AKMEN / Contributor

ללא אוזיל שנותר מחוץ לסגל בפעם השלישית ברציפות, לואיז כבש לראשונה במדי התותחנים (9) וסידר 0:1 יקר על בורנמות' שהעלה אותם למקום השלישי. השדים האדומים הובכו בג'יימס פארק עם 1:0, לונגסטאף הצעיר כבש (72)

(גודל טקסט)
המחזור השמיני של הפרמיירליג ננעל הערב (ראשון) עם ההפסד 1:0 המשפיל של מנצ'סטר יונייטד נגד ניוקאסל, אשר מערער אפילו יותר את מעמדו של אולה גונאר סולשיאר. קודם לכן, ארסנל רשמה ניצחון חמישי בששת המשחקים האחרונים בכל המסגרות אחרי 0:1 דחוק בבית על בורנמות' וטיפסה למקום השלישי בטבלת הפרמיירליג עם 15 נקודות.


ארסנל – בורנמות' 0:1
התותחנים, ללא מסוט אוזיל שנותר מחוץ לסגל בפעם השלישית ברציפות, עלו ליתרון כעבור תשע כאשר כדור קרן מדוד של ניקולא פפה נחת היישר על ראשו של דויד לואיז  שנגח את שער הבכורה שלו במדי ארסנל וקבע את תוצאת המשחק.



בורנמות', שהגיעה למשחק לאחר שלושה משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, נותרה במרכז הטבלה עם 11 נקודות והיא תקווה להתאושש במחזור הבא נגד נוריץ'. ארסנל, לעומת זאת, תצא למשחק חוץ נגד שפילד יונייטד במטרה לבסס את מעמדה ברביעיית הצמרת.



שערו השישי בפרמיירליג בנגיחה והראשון במדי ארסנל. דויד לואיז (Gettyimages)


ניוקאסל – מנצ'סטר יונייטד 0:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
העונה המסויטת של מנצ'סטר יונייטד ממשיכה לאחר משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון, הפעם לאחת המועמדות לירידה ניוקאסל, שכמוה גם לא הרשימה בג'יימס פארק, אבל הצליחה להפתיע עם שער בדקה ה-72. גיבור הניצחון היה מת'יו לונגסטאף בן ה-19 ששלח טיל מחוץ לרחבה והפך לשחקן הצעיר בתולדות הקבוצה שכבש לזכות הקבוצה במסגרת הפרמיירליג. מנגד השדים האדומים ממשיכים לרשום את העונה הגרועה בתולדות הפרמיירליג ומעמדו של אולה גונאר סולשיאר ממשיך להתערער.

מת'יו לונגסטאף. גיבור הניצחון (Ian MacNicol/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי