אלכסנדר-ארנולד: "כרגע אני מגן, יכול לשחק גם בקישור"

טרנט אלכסנדר - ארנולד
טרנט אלכסנדר – ארנולד | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

מי שלדעת רבים ממתג את עצמו כשחקן הטוב בעולם בעמדה שלו, טען לפני משחקה של נבחרת אנגליה נגד צ'כיה (שישי, 21:35 בספורט1): "לא מתעסק היכן אני על הדשא, רק רוצה לשחק". וגם: המודל שלו לחיקוי והקשר עם קלופ

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

טרנט אלכסנדר-ארנולד, שבשנה האחרונה בהחלט ממתג את עצמו כאחד המגנים הימניים הטובים בעולם,אם לא הטוב ביותר, טען במהלך מסיבת עיתונאים של נבחרת אנגליה לקראת המשחק מחר נגד צ'כיה (שישי, 21:35, ישיר בספורט1) שהוא מבחינתו רואה את עצמו משחק דווקא בעמדה אחרת.

המגן הצעיר של ליברפול דיבר במהלך מסיבת העיתונאים על קפטן העבר של המייטירדס שמהווה דמות לחיקוי עבורו, על הקשר ההדוק עם המנג'ר יורגן קלופ והאפשרות שבעתיד הוא עוד ימצא את עצמו משחק באופן קבוע בקישור.

המגן בן ה-21, שפרץ בשנה שעברה אותה סיים עם 12 בישולים רק בפרמיירליג – שיא בישולים לשחקן הגנה בליגה – בישל כבר פעמיים העונה ואף הוסיף שער, אך יכולתו הטובה בצד ימין של ההגנה לא מונעת ממנו לחשוב על עמדה אחרת: "ברור שאני בראש ובראשונה מגן, אבל אני בראש פתוח לשחק בכל עמדה – בקישור, כבלם או כחלוץ. אני ורוצה לנסות ולעזור לקבוצה מכל מקום על המגרש. נכון לעכשיו המנג'ר משחק איתי כמגן, אני ממש לא מתעסק באיזו עמדה אהיה על הדשא. איפה שהמאמן ימקם אותי שם אשחק, אני רק רוצה לשחק".

בהמשך ישיר לכך, האנגלי הצעיר דיבר בהערצה על קפטן העבר האגדי של ליברפול, סטיבן ג'רארד: "תמיד התפעלתי מכל מה שקשור למשחק שלו. הוא המודל שלי, תמיד חקרתי אותו ורציתי להיות כמוהו. אי אפשר עוד להשוות בנינו בגלל שאני שחקן צעיר ולא השגתי את הדברים שיש לשחקנים מהסוג הזה, אבל מי יודע מה יהיה בעתיד? להיות מוזכר עם סטיבן ג'רארד באותה קטגוריה, זה משהו שהשחקנים הכי טובים שואפים אליו".

סטיבן ג'רארד במדי ליברפול. ארנולד שואף להיות כמוהו (AFP/Getty Images)
סטיבן ג'רארד במדי ליברפול. ארנולד שואף להיות כמוהו (AFP/Getty Images)

הקשר הקרוב עם יורגן קלופ, תחתיו הוא ביצע את הפריצה: "אני לא יודע מה היה קורה בלעדיו. הוא זה שהעניק לי הכי הרבה הזדמנויות, אפילו יותר ממה שיכולתי לבקש. הוא נותן בי אמון רב ואני מנסה להחזיר לו בכל פעם שאני עולה לשחק. אני מודה לו על כך, בתקווה שיהיו לנו עוד ארבע שנים מוצלחות".  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי