חיזוק לקלופ לקראת יונייטד: אליסון החלים מהפציעה ויחזור לסגל

קלופ, אליסון
קלופ, אליסון | Gettyimages

השוער הברזילאי יעמוד לרשותו של המאמן לקראת המפגש המסקרן מול השדים האדומים (ראשון, 18:15, ישיר בספורט1). גם מאטיפ חוזר ל-18. אלכסנדר ארנולד בראיון: "אנחנו מצליחים כי ידענו להתמודד עם כישלונות כקבוצה"

(גודל טקסט)

הקרב הגדול ביותר באנגליה הוא ללא ספק המפגש בין ליברפול למנצ'סטר יונייטד, בלי קשר למצב של שתיהן בטבלה. טעימה ראשונה מההתמודדות הזו נזכה לראות ביום ראשון הקרוב, בו חניכיו של יורגן קלופ יתארחו באולד טראפולד אצל השדים האדומים (18:15, שידור ישיר בספורט1), וינסו להמשיך ולהגדיל את הפער ממנצ'סטר סיטי האלופה מול יריבתה העירונית.

המאמן הגרמני של אלופת אירופה יקבל חיזוק משמעותי לסגל בדמות אליסון בקר וג'ואל מאטיפ, שהחלימו מפציעות ויעמדו לרשותו לקראת המשחק המסקרן. השוער הברזילאי נעדר מהמגרשים מאז מחזור הפתיחה נגד נוריץ', בעוד הבלם הגרמני נפצע מול שפילד יונייטד במשחק שנערך לפני כשבועיים. הם צפויים לחזור אל ה-11 על חשבונם של דיאן לוברן ואדריאן. המייטירדס רוצים להשוות שני שיאי פרמיירליג בבת אחת – תשעה ניצחונות בתשעת המחזורים הראשונים, מה שעשתה רק צ'לסי ב-2005, ו-18 ניצחונות ברציפות, שיא אותו השיגה מנצ'סטר סיטי ב-2017.

בנושא אחר, טרנט אלכסנדר ארנולד התראיין לאתר הרשמי של הפרמיירליג והתייחס לאופי של ליברפול: "בזכות הכישלונות והקשיים שעברנו, הגענו למצב בו אנחנו נמצאים היום כקבוצה. הדוגמא הגדולה ביותר לכך היא העובדה שהפסדנו את גמר ליגת האלופות אשתקד והצלחנו להשתמש בזה כדי לקבל מוטיבציה ולנצח אותו שנה לאחר מכן. הרבה קבוצות לא מסוגלות להתאושש מזה, אבל אנחנו הראינו שאנחנו יכולים לקום ולהשתפר לאחר אכזבה".

טרנט אלכסנדר ארנולד בגמר מול ריאל מדריד:
טרנט אלכסנדר ארנולד בגמר מול ריאל מדריד: "ידענו לקום מההפסד" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי