מאטיפ האריך את חוזהו בליברפול: "עדיין יש לנו מה להשיג"

ג'ואל מאטיפ, יורגן קלופ
ג'ואל מאטיפ, יורגן קלופ | האתר הרשמי

המגן בן ה-28, שצפוי לחזור מפציעה למשחק נגד יונייטד (ראשון 18:10, ספורט1) יישאר במועדון עד 2024: "כבוד גדול להיות חלק ממועדון כזה, אני חשוב שכל שחקן בעולם רוצה לשחק כאן"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

יורגן קלופ כבר אישר כי ג'ואל מאטיפ אמור לחזור להרכב ליברפול במשחק המסקרן נגד מנצ'סטר יונייטד ביום ראשון (18:10, שידור ישיר בספורט1), אבל אלה לא החדשות הטובות היחידות לאוהדי המרסיסייד הקשורות במגן הקמרוני: מאטיפ האריך היום (שישי) את חוזהו בליברפול, ויישאר במועדון עד 2024.

מאטיפ בן ה-28 הצטרף לליברפול בהעברה חופשית משאלקה, ומאז ערך 107 הופעות במדי המייטי רדס כשהוא כובש חמישה שערים. הוא נחשב לאחד השחקנים החשובים בסגל של קלופ, וחסרונו הורגש בשני המשחקים האחרונים נגד זלצבורג בליגת האלופות ונגד לסטר בליגה, בהם ספגה ההגנה של מוליכת הפרמיירליג ארבעה שערים.

מאטיפ אמר לאחר החתימה: "זו הרגשה נהדרת להמשיך להיות חלק מהמועדון. זה באמת פשוט הרגשה נהדרת. מבחוץ יודעים שליברפול זה מועדון גדול – אבל רק כשאתה בפנים אתה מבין עד כמה באמת. האוהדים נמצאים בכל מקום בעולם. אני חושב שכל שחקן רוצה לשחק כאן".

מאטיפ.
מאטיפ. "משמח אותי שחושבים שאני עושה עבודה טובה" (Michael Regan/Getty Images)

"יש לנו קבוצה צעירה ומוכשרת ואני חושב שכולם רעבים. עכשיו כשהרגשנו מה זה לזכות בתואר, אנחנו רוצים להרגיש את זה שוב. עדיין יש הרבה מה להשיג, אף פעם אי אפשר לדעת מתי זה ייגמר. פשוט חייבים לעבוד קשה ולתת את הכי טוב שלך".

"זה כבוד להיות חלק מהמועדון", הוסיף מאטיפ, "משמח אותי שאנשים חושבים שאני עושה עבודה טובה ושהם רוצים לשמור אותי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי