העתיד נראה מזהיר: אברהם על סף הארכת חוזה בצ'לסי

תמי אברהם
תמי אברהם | Justin Setterfield/Getty Images

מלך שערי הפרמיירליג אמנם רשם החמצות קורצות ב-0:1 על ניוקאסל, אבל היכולת הטובה העונה אמורה להשתלם לו בקרוב בשדרוג שכרו. למפארד לאחר שלפחות זמנית הצטרף לטופ 4: "מרגישים שאנחנו קובצה טובה"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)
צ'לסי פתחה את העונה עם 4:0 צורם למנצ'סטר יונייטד וניצחה רק פעם אחת בארבעת מחזורי פתיחת הפרמיירליג, אבל מאז היא ניצחה ארבעה מחמישה משחקים, הפסידה רק לליברפול, כשאתמול (שבת) היא השיגה 0:1 דחוק על ניוקאסל ופרנק למפארד ספר ניצחון שלישי ברציפות בליגה, כזה שלפחות באופן זמני הקפיץ את הבלוז לטופ-4.


המגן השמאלי מרקוס אלונסו הכריע את ההתמודדות בדקה ה-73, אבל התוצאה בהחלט לא משקפת מכיוון שצ'לסי הייתה דומיננטית, תקפה ובעיקר החמיצה מספר הזדמנויות קורצות. היה זה בעיקר תמי אברהם שעם הראש ועם הרגל החמיץ מקרוב, אבל בכל זאת הייתה זו עוד הופעה טובה של חלוץ נבחרת אנגליה שחגג בתחילת החודש את יום הולדתו ה-22.


כבר בחודש שעבר דווח כי צ'לסי פתחה בשיחות עם מלך השערים בפרמיירליג על הארכת החוזה, כמו אגוארו גם הוא כבש שמונה העונה, וכעת, על פי דיווח של העיתונאי האיטלקי פבריציו רומנו, הצדדים קרובים לסיכום ובצ'לסי משוכנעים שבקרוב הוא יאריך את חוזהו רשמית ויבטיח את עתידו במועדון. 



אברהם מתוסכל. סבל מחוסר מזל (OLIVER GREENWOOD/AFP via Getty Images)


צעיר נוסף שבחודש שעבר הבטיח את עתידו בצ'לסי בחוזה ארוך טווח הוא קאלום הדסון אודוי, שרק התאושש מפציעה ארוכה וכבר יכול לרשום לזכותו שני בישולים בשני משחקים העונה בליגה. הדסון אודוי בישל את שער הניצחון לאלונסו אתמול והיה מהמצטיינים על כר הדשא, אם לא השחקן הבולט ב-0:1 שהוריד את המגפייז אל מתחת לקו האדום.




המנג'ר פרנק למפארד אמר בסיום: "אנחנו מרגישים שאנחנו קבוצה טובה שנמצאת בכושר טוב ורואים את זה. זה לא קל לאף קבוצה בעולם לשבור יריבה שמתגוננת עם 10 שחקנים ועומדת היטב על המגרש, זה דבר שצריך לעבוד קשה בשבילו ואני שמח שהצלחנו לרווח את המשחק ולמצוא את השטחים. אני מאושר, השגנו שלוש נקודות מאוד חשובות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי