ראשפורד זכה למחמאות, סולשיאר: "המשחק הכי טוב שלו העונה"

אולה גונאר סולשיאר, מרקוס ראשפורד
אולה גונאר סולשיאר, מרקוס ראשפורד | Michael Regan/Getty Images

מאמן מנצ'סטר יונייטד החמיא לכוכב שלו שכבש ב-1:1 עם ליברפול: "זה היה שער נהדר, הוא ודניאל ג'יימס הראו אנרגיה". על המשחק: "הפסדנו שתי נקודות, הוכחנו שאם נתקוף 90 דקות לא הרבה קבוצות יוכלו לעצור אותנו"

(גודל טקסט)
מנצ'סטר יונייטד אמנם רשמה את פתיחה העונה הגרועה ביותר שלה בפרמיירליג, אבל נגד הקבוצות הגדולות משם מה היא מצליחה. הניצחונות היחידים שלה בליגה העונה היו ה-0:4 נגד צ'לסי וה-0:1 על לסטר, והערב (ראשון) היא עצרה את ליברפול המפחידה עם 1:1 אחרי שמוליכת הפרמיירליג השיגה שמונה ניצוחונות ברציפות.


המצטיין של יונייטד במשחק היה ללא ספק מרקוס ראשפורד, שכבש את השער לזכות השדים האדומים וסיכן את שערו של אליסון יותר מפעם אחת. ב"סקיי" העניקו לו ציון 8, וכתבו: "אחרי שכבש רק שער אחד בתשעת המשחקים האחרונים, ההופעה היום העירה את התקווה שהוא יחזור לעצמו. התנועה שלו לכיוון השער היתה יוצאת מהכלל, והביטחון שלו הקרין על כל הקבוצה".


גם דניאל ג'יימס זכה לציון הגבוה, והשוער דויד דה חאה שפתח למרות שנפצע ב-1:1 של נבחרת ספרד נגד שבדיה בשבוע שעבר זכה לציון 7 ולמחמאות: "הוא נתן ביצוע טוב ושקט, השער היה רחוק מאשמתו".




אולה גונאר סולשיאר אמר לאחר המשחק: "הם השיגו נקודה היום, אנחנו אלה שהפסדנו שתי נקודות. זה מאכזב כי היה לנו משחק גדול. עכשיו נרים את הראש ונעלה עם הרוח הזו גם ביום חמישי".


"אני חייב לחשוב חיובי. אני מקווה שזה יתחיל תקופה טובה שלנו, הוכחנו שאנחנו יודעים להפעיל לחץ אבל גם הפסקנו להחזיק בכדור אחרי המחצית הראושנה. אם נתקוף במשך 90 דקות אין הרבה קבוצות שיכולות לעצור אותנו".


על ראשפורד: "זה היה שער נהדר. ביקשנו ממרקוס ומדניאל ג'יימס לרוץ הרבה ולהראות אנרגיה. לדעתי עבור שניהם זו היתה ההופעה הטובה ביותר העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי