סטרלינג אחרי השלושער: "הייתי צריך להבקיע יותר"

פיל פודן, ראחים סטרלינג
פיל פודן, ראחים סטרלינג | ANTHONY DEVLIN/AFP via Getty Images

הכוכב האנגלי המשיך בכושר הנהדר שלו העונה וסחט מחמאות: "אחד מבין חמשת השחקנים הטובים בעולם" . פודן, שהורחק ע"י גרינפלד זכה לתמיכה מגווארדיולה: "אף אחד לא סומך עליו יותר ממני"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)
מנצ'סטר סיטי שמרה אמש (שלישי) על המאזן המושלם שלה בליגת האלופות כשהביסה 1:5 את אטאלנטה. מי שגנב את ההצגה, פעם נוספת העונה היה ראחים סטרלינג, ששמר על הכושר הנהדר שלו עם בישול במחצית הראשונה, ושלושער בתוך 11 דקות במחצית השנייה.


הכוכב בן ה-24, הפך אמש לשחקן האנגלי השמיני שכובש שלושער בליגת האלופות, והראשון שעושה את זה עבור מנצ'סטר סיטי. הוא כבש את השלושער החמישי שלו בקריירה, והרביעי שלו ב-35 ההופעות האחרונות. סטרלינג כבש העונה 12 שערים ב-13 הופעות עבור הסיטיזנס. 


למרות המופע האדיר, האנגלי לא נשמע מסופק בסיום: "היה קשה להתמודד עם השמירה האישית שלהם, היינו צריכים למצוא שטחים, להיות סבלניים, לחכות להזדמנות הנכונה ולנצל אותה כשהיא תגיע. אני שמח שעשינו את זה, אבל הייתי צריך לכבוש ארבעה שערים. רציתי לבשל לריאד מחרז אבל הייתי צריך לסיים את זה בעצמי" 






אחרי ההופעה המצוינת, סטרלינג סחט מחמאות מכל עבר בממלכה הבריטית. אקס מנצ'סטר יונייטד, ריו פרדיננד אמר עליו לאחר המשחק: "נגמרו המילים. הוא כוכב אנגלי צעיר שמשחק הרבה ומשתפר ממשחק למשחק. הוא חלוץ שיודע לנצל מצבים, הוא אחד מבין חמשת השחקנים הטובים בעולם היום, ללא ספק. לא אכפת לי מה אחרים יגידו, השערים שהוא כובש, ההשפעה שלו על המשחק, אי אפשר להשאיר אותו מחוץ לחמישייה הזאת" 


גם מאמנו, פפ גווארדיולה החמיא בסיום: "כל הקרדיט מגיע לו. הוא יכל להיות טוב יותר, אבל הוא שיחק מושלם. הוא חזק יותר פיזית העונה, הוא יכול לשחק יום אחר יום בלי בעיה, הוא שחקן יוצא מן הכלל שעוזר לנו גם בהגנה. עד לאן הוא יכול להגיע? זה תלוי רק בו". 






מי שעוד משך את תשומת הלב במנצ'סטר סיטי, הוא פיל פודן, הקשר האנגלי הצעיר והמדובר, שפתח ובישל במחצית הראשונה, אך הורחק ע"י אוראל גרינפלד במחצית השנייה לאחר שני כרטיסים צהובים 'לא חכמים' בלשון המעטה.


למרות ההרחקה, הכישרון האנגלי זכה פעם נוספת לתמיכה מצד מאמנו: "הוא לא צריך להוכיח לי כלום". אמר גווארדיולה: "אני לקחתי אותו מהאקדמיה ואמרתי לו לבוא לשחק עם הקבוצה הבוגרת. אף אחד לא סומך עליו יותר ממני. אני הבוס ואני מחליט מי משחק".


הספרדי המשיך לדבר על פודן: "הוא בחור צעיר, יש לו עוד הרבה מה לשפר והמשחקים האלה חשובים עבורו. הוא שיחק טוב היום, כל דקה שהוא משחק ברמות הגבוהות תעניק לו ניסיון להמשך. הוא ילמד מזה, וידע להבא איך לשחק עם כרטיס צהוב, הוא היה מוכרח להיות יותר זהיר. יש לו עוד הרבה דברים ללמוד משחקנים כמו דויד סילבה, קווין דה בריינה ואיליקאיי גונדואן".


על השאלה, האם פודן ייקנס בעקבות ההרחקה, ענה פפ: "אני אף פעם לא קונס שחקנים שמורחקים, אלא אם מדובר במעשה טיפשי שלא קשור לכדורגל. הוא ילמד מהמקרה. אני בטוח לא יקנוס אותו, אולי אפילו אני אצטרך לשלם לו יותר כי הוא שיחק טוב". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי