רוג'רס: "רצינו להעניש", וארדי: "יכולים לפגוע בכל קבוצה"

שחקני לסטר ב-0:9
שחקני לסטר ב-0:9 | Bryn Lennon/Getty Images

ה-0:9 ההיסטורי של לסטר על סאות'המפטון הוביל לחגיגות ענק והחלוץ הודה: "הבוס יצטרך להוריד אותנו בחזרה לקרקע. זה שונה מעונת האליפות, כי הפעם אנחנו לא משחקים על מתפרצות". וגם: ההקדשה לבעלים שהלך לעולמו

(גודל טקסט)
 "אמרתי לשחקנים במחצית שהם צריכים לשמור על אותו הקצב ושעלינו להעניש אותם על הטעויות", אמר המנג'ר ברנדן רוג'רס לשחקניו בהפסקת המחצית. התוצאה הייתה אז 0:5 מטורף ללסטר תחת גשם שוטף בסאות'המפטון – ומי היה מאמין שזה יסתיים ב-0:9 היסטורי? ניצחון החוץ הגדול בתולדות הפרמיירליג ולמעשה השוואת השיא שהיה שייך למנצ'סטר יונייטד, שניצחה 0:9 בביתה בשנות התשעים.


בן צ'ילוול כבש כבר אחרי 10 דקות, מיד לאחר מכן צוות ה-VAR בראשות מייק דין הוביל להרחקת ראיין ברטראנד וכך מצאה את עצמה הקבוצה של האוזנטל מחדשת את המשחק כשהיא בפיגור שחקן ובפיגור שער. כאמור עד המחצית התוצאה כבר הראתה 5:0, אבל המארחת הוכיחה שלהתפרק היא יודעת כשגם בחצי השני ספגה שני שערים תוך דקה, איוסה פרס וג'יימי וארדי כבשו בדקות 57 ו-58 בהתאמה ולקראת הסיום ג'יימס מדיסון (85) ו-וארדי בתוספת הזמן מפנדל קבעו את תוצאת המשחק.


וארדי ופרס כבשו שלושער כל אחד וציון דרך פיקנטי במיוחד רשם גם השוער קספר שמייכל: אביו, פטר, היה הראשון והיחיד עד אתמול לשמור על שער נקי כשקבוצתו הבקיעה תשיעייה – זה קרה ב-1995 ב-0:9 של יונייטד על איפסוויץ', ואתמול קספר רשם הישג דומה ועוד במשחק חוץ. לסטר, אגב, סופרת כבר 20 נקודות אחרי 10 מחזורים – באליפות היו לה 19 בזמן הזה.




ובחזרה לרוג'רס. המאמן המאושר המשיך לספר כיצד זה הסתיים בתשעה כדורים ברשת: "כשדיברתי איתם במחצית, מבחינתי אנחנו ב-0:0. עלינו לכבד את המשחק, יש לי שחקנים מוכשרים והם צריכים ללמוד כיצד להיות חסרי רחמים. אני גם שמח עבור קספר, שאביו היה השוער היחיד עד היום שלא ספג ב-0:9. אנחנו מאמינים בעצמנו, דוחפים לעבר קצה גבול היכולת ככל שמתקדמת העונה ורוצים להמשיך להשתפר".


צ'ילוול, שהיה הראשון למצוא את הרשת בסנט. מארי, הוסיף: "אנחנו דוחפים אחד את השני באימונים וזה לא מאפשר לנו לרדת בסטנדרטים שאנחנו מציבים לעצמנו. כל הליגה מחכה שניעצר, אבל אנחנו כאן – ואנחנו כאן כדי להישאר בצמרת הליגה. עלינו פשוט להמשיך לעבוד קשה. יש לנו חדר הלבשה מאוחד, שבטוח בעצמו ומאמין שאפשר לשמור על המקום בצמרת. זה פשוט סגל טוב שהולך ומתקדם".




וארדי, שהרשית כבר 18 פעמים מאז הגיע רוג'רס למועדון בעונה שעברה ואתמול הפך למלך שערי הליגה עם 9 בזכות השלושער, אמר: "ביתרון 0:6 הבנו מה קורה פה. ג'וני אוואנס הגיע אלינו בריצה ואמר שעלינו להמשיך ללחוץ כדי להשיג את השיא. כולנו התאמצנו, נלחמנו ועשינו את זה. זו הייתה הופעה יוצאת דופן של השחקנים ובעיקר מצד האוהדים".


החלוץ גם התבקש לעשות השוואה לעונת האליפות ואמר: "זה שונה. בזמנו תקפנו המון דרך מתפרצות, אבל הפעם זו הייתה תצוגת כדורגל של קבוצה שיודעת לתקוף וגם לשמור על הכדור. קבוצה שיכולה לפגוע בכל יריבה".



רוג'רס החיה אותו מחדש. וארדי (Bryn Lennon/Getty Images)


ה-0:9 ההיסטורי הגיע יומיים לפני יום השנה למותו של הבעלים ויצ'אי סריואדהאנהפראבה וכל שחקני ואנשי המועדון הקדישו לו את הניצחון: "הוא תמיד רצה מאיתנו שנילחם וננצח, אבל הפעם ראיתם אותנו עושים את זה יותר מתמיד. מגיע כל הכבוד לכולם ואני מקווה שהבוס יצליח להוריד אותנו לקרקע", סיכם החלוץ.


גם כובש השלושער השני, איוסה פרס שהגיע מניוקאסל בקיץ וכבש לראשונה העונה בליגה, אמר בקצרה: "איזו הרגשה מדהימה! אי אפשר לבקש יותר מזה. היינו בשיא והמשכנו עד הסוף. זה לילה מדהים. אני וג'יימי לא נחלוק כדור, לי יש אחד והוא קיבל אחד משלו. כל אחד קיבל כדור!", אמר בצחוק לגארי נוויל באולפן סיכום המשחק.



לא התחלק עם וארדי בכדור. איוסה חוגג (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי