באנגליה קטלו את עלי ואורייה, פוצ'טינו: "היינו ראויים ליותר"

דלה עלי
דלה עלי | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

פרשני 'סקיי' ביקרו בחריפות את המגן ("שיחק כמו טיפש") והקשר ("לא קיים כבר שנתיים") של טוטנהאם לאחר ההפסד לליברפול. קיין הודה: "לא מספיק טובים עד עכשיו". המאמן: "צריכים להישאר חזקים"

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

טוטנהאם נהנתה מפתיחה חלומית אתמול (ראשון) באנפילד כשהארי קיין העלה אותה ליתרון אחרי 47 שניות, והיו לה הזדמנויות להבטיח ניצחון שהיה מחייה מחדש את העונה השחורה שעוברת עליה, אבל בסופו של דבר היא ספגה מהפך מליברפול ויצאה בידיים ריקות עם הפסד 2:1 כואב שמשאיר אותה במקום ה-11, במרחק שמונה נקודות מלסטר וצ'לסי, הניצבות כרגע במקומות 3-4 שמובילים לליגת האלופות.

מאמן התרנגולים מאוריסיו פוצ'טינו הדגיש לאחר המשחק שהמטרה העיקרית, בשלב הזה, היא להחזיר את הקבוצה לחצי העליון של הטבלה ולמצוא פתרון לקשיים שהיא חווה במשחקי חוץ: "היינו ראויים ליותר נקודות העונה", אמר פוצ'טינו, "עלינו להישאר רגועים וחזקים, להמשיך להתאמץ ולקחת את ההחלטות הכי טובות לעתיד שלנו".

הארי קיין התקשה להסביר את ההפסד השלישי של טוטנהאם בחמשת המשחקים האחרונים: "ראיתם איך באנו לשחק ואת הלחץ שהפעלנו בתחילת המשחק, ניסינו הכל כדי לנצח וזה לא הלך לכיוון שלנו. זה כואב, אבל קשה לשים את האצבע על הבעיה כרגע. זה מאכזב, אנחנו רוצים לשפר את היכולת שלנו בפרמיירליג, היא לא מספיק טובה עד עכשיו".

פוצ'טינו. תקופה קשה לטוטנהאם (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)
פוצ'טינו. תקופה קשה לטוטנהאם (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

מי שספגו את מירב חיצי הביקורת היו המגנים סרז' אורייה, שהעניק לליברפול את הפנדל שהביא ל-1:1 לאחר טעות קשה, ודני רוז: "הם היו נוראיים, הייתי אומר שהם שיחקו כמו טיפשים", אמר פרשן 'סקיי' רוי קין, "אי אפשר להשוות אותם למגנים של ליברפול שהיו פנטסטיים".

בנוסף, קין וחבריו לפאנל סימנו את דלה עלי כאחד האשמים העיקריים במצב הספרס: "הוא איבד את הרעב וכשאתה מאבד אותו, קשה למצוא אותו בחזרה. הוא לא היה קיים היום והוא לא קיים כבר שנה-שנתיים", קטל האירי את הקשר, "הוא צריך להסתכל במראה ולתהות איפה הכל השתבש. תשתלט על הקריירה שלך". גם גארי נוויל לא חסך בביקורת: "זו הייתה גרסה עלובה שלו. הוא נראה כך כבר 12 חודשים והוא חייב לאסוף את עצמו כי הרבה אנשים מחזיקים ממנו וגם אני, אבל הוא לא מספיק טוב וחייב לשפר את המנטליות. הוא צריך לשמוע את הדברים האלה, לדעתי הוא מספיק גבר לספוג אותם".

טוטנהאם תנסה להתאושש ביום ראשון הקרוב כשתתמודד מול קבוצה נוספת שמתקשה לעמוד בציפיות – אברטון, ששקועה במקום ה-16 והפסידה בחמישה מששת המחזורים האחרונים. (שידור ישיר בספורט2 החל מ-18:20).


"שיחק כמו טיפש". אורייה לא הצליח להתמודד עם מאנה (Jan Kruger/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי