"ה-VAR הורס את האווירה, ההחלטות הן לא חד משמעיות"

ג'יימס מילנר, ג'ורדן הנדרסון
ג'יימס מילנר, ג'ורדן הנדרסון | Clive Brunskill/Getty Images

קשרה הוותיק של ליברפול ג'יימס מילנר התראיין ל"גרדיאן" ושיתף את דעתו על השינוי בפרמיירליג: "אנחנו חייבים ללמוד להתייעל עם שופטי הווידאו. זה פוגע בשטף המשחק. אני לא חושב שדעתי שונה משחקים אחרים"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

מערכת ה-VAR נכנסה העונה לליגה האנגלית, ולאחר 100 משחקים בהם המערכת הייתה פעילה, מעל ל-600 מהלכים נבדקו על ידי צוותי השיפוט. ג'יימס מילנר, שחקנה של מוליכת הטבלה ליברפול, התראיין לעיתון ה"גרדיאן" באנגליה וחשף את דעת של השינוי הגדול בליגה: "זה אולי בגלל העובדה שאני מבוגר, אבל אני חושב שזה הורס את האווירה במשחקים".

"אני חושב שטכנולוגיית קו השער היא נהדרת. היא נותנת תשובה חד משמעית, באותו הרגע בדיוק. עם ה-VAR העניין שונה. גם אחרי שמתקבלות ההחלטות, תמיד יש ספקות ולא תמיד כולם מסכימים עם מה שהתקבל. שערים מובקעים במגרשים, האוהדים שמחים במגרש ועושים הרבה רעש, ואז שופטי הווידאו מתערבים וכולם נאלצים לחכות בשאלה האם היה שער".

הקשר הוותיק המשיך: "אני חושב שיש במערכת הזו שימוש רב, אבל נהיה חייבים ללמוד להתייעל איתה. כדורגל זה משחק של טעויות אנוש מצד השחקנים, אבל גם מצד השופטים. יש להם עבודה קשה ואנחנו צריכים למצוא דרך להקל עליהם כמה שיותר, אבל לא על חשבון זרם המשחק. כמו שאמרתי, אם ה-VAR היה מונע את המחלוקות, הייתי לוקח בחזרה את דבריי, אבל כרגע זה לא המצב. אני לא חושב ששחקנים אחרים חושבים אחרת".


"הורס את האווירה במשחקים" (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי