ג'אקה לא ייכלל בסגל נגד ליברפול: "הוא מדוכא ומאוד עצוב"

גרניט ג'אקה
גרניט ג'אקה | Alex Morton/Getty Images

אמרי אישר שקפטן ארסנל לא ישותף במשחק גביע הליגה באנפילד נגד ליברפול (רביעי, 21:25 בספורט1): "האוהדים הם הדבר הכי חשוב בחיים שלנו, עלינו לדעת בזמנים קשים להתמודד עם הלחץ והביקורת"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב הרביעי בגביע הליגה באנגליה יימשכו גם מחר (רביעי) ובמוקד יהיה המפגש המסקרן באנפילד בין ליברפול לארסנל (החל מ-21:25 בספורט1), אבל נראה ששתי הקבוצות מתעסקות ערב המשחק בדברים אחרים לגמרי. בעוד ליברפול, מוליכת הפרמיירליג, צפויה להעניק למרבית שחקניה מנוחה לקראת המשחק בסוף השבוע הבא נגד מנצ'סטר סיטי, עד אז היא גם תתארח ביום שבת אצל אסטון וילה ולאחר מכן תארח את גנק, אצל ארסנל הרוחות סוערות אחרי התנהגותו של הקפטן גרניט ג'אקה.

ב-2:2 של ארסנל ביום ראשון נגד קריסטל פאלאס הוחלף ג'אקה ולשריקות הבוז הצורמות שהופנו לעברו מן היציעים הוא הגיב בקללות ובהורדת החולצה בדרכו ישירות לחדר ההלבשה ובמסיבת העיתונאים לקראת המפגש באנפילד אישר המנג'ר אונאי אמרי שהקפטן לא ייכלל בסגל.

אמרי סיפר כי שוחח עם הקשר השווייצרי בימים האחרונים וטען כי ג'אקה נדהם שהדברים התגלגלו לכדי אירוע בכזה סדר גודל: "הוא מדוכא ומאוד עצוב מהסיטואציה שנוצרה", אמר המאמן, "באמת, הוא יודע שהוא טעה והוא מרגיש את זה עמוק בפנים. הוא בן אדם וכל שחקן צריך את תמיכת הקהל. אני מדבר איתו המון על זה שבמשחקים טובים הקהל מריע ושבזמנים קשים עלינו להיות חזקים ולהתמודד עם הלחץ והביקורות".

למרות שהקשר לא ייכלל בסגל מחר באנפילד, אמרי טען: "אחרי מה שקרה ביום ראשון, ניצב בפני ובפני כל השחקנים אתגר. אם הקהל לא מרוצה מאיתנו, אז כנראה שעלינו לשחק טוב יותר ולשפר דברים. אנחנו צריכים את הקהל, זו העבודה שלנו והאוהדים הם הדבר החשוב ביותר בחיים שלנו כי הם אלה שעומדים מאחורינו. זו הסיבה שכולנו מקצוענים ולא משחקים עם החברים שלנו".


ג'אקה יורד לחדרי ההלבשה מיד אחרי החילוף (Alex Morton/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי