התוכנית של ריאל מדריד: 70 מיליון ליש"ט פלוס בייל תמורת סטרלינג

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | LINDSEY PARNABY/AFP/Getty Images

לפי 'סקיי' הבלאנקוס יסכמו את הפרטים לגבי שחקן הכנף מול סיטי אחרי צמד המשחקים של אנגליה. אם הוולשי לא ייכלל בעסקה, המועדון הספרדי ייאלץ לשלם מעל 200 מיליון ליש"ט. וגם: הנס בטוח שסאנה יעבור לבאיירן

(גודל טקסט)
ריאל מדריד נחושה לצרף את ראחים סטרלינג. לפי 'סקיי ספורט' הבלאנקוס מתכוונים להציע 70 מיליון יורו פלס גארת' בייל עבור שחקן הכנף האנגלי של מנצ'סטר סיטי. עוד נכתב שנציגים של ריאל מדריד ייסעו לצפות בצמד המשחקים של אנגליה נגד מונטנגרו ולאחר מכן מול קוסובו לפני שיסכמו את הפרטים הסופיים עם אלופת הפרמיירליג.


במקרה שריאל מדריד תחליט להשאיר בסופו של דבר את בייל, פלורנטינו פרס עשוי לשלם סכום העומד על כ-200 מיליון לירות סטרלינג, הדומה לאותו סכום ששילמה פריז סן ז'רמן על ניימאר בקיץ 2017.


יחד עם זאת, לא בטוח שמנצ'סטר סיטי תסכים להיפרד מאחד הכוכבים הגדולים שלה בשנים האחרונות. בכל המסגרות כבש 17 שערים והוסיף עוד 11 בישולים ושחקן הכנף יש עוד שלוש שנים בחוזה בהן מרוויח כ-280 אלף ליש"ט בשבוע.




בנושא אחר, מנצ'סטר סיטי לא הגיעה להסכם עם לירוי סאנה לגבי חידוש חוזהו, לכן נשיא באיירן מינכן אולי האנס בטוח כי יצליח להנחית את הגרמני בבירת באווריה. אם שני השחקנים שהגיעו יחד עם פפ גווארדיולה למנצ'סטר סיטי בשנת 2016 יעזבו בקיץ הקרוב, יהיה אפשר לדבר על סיומו של עידן באתיחאד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי