צפו: אסטון וילה ברחה מעט מהתחתית עם 0:2 על ניוקאסל

שחקני אסטון וילה חוגגים
שחקני אסטון וילה חוגגים | Stu Forster/Getty Images

לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון, החבורה של דין סמית' גברה בביתה על ה"מגפייז" בזכות שערים מהירים של קונור הוריהאן (32) ואנוואר אל גאזי (36), ובכך עלתה למקום ה-15, כשבוע לפני שהיא פוגשת את מנצ'סטר יונייטד

(גודל טקסט)

אסטון קיבלה היום (שני) מעט אוויר לנשימה, לאחר שהצליחה לקטוע רצף של שלושה הפסדים רצופים עם 0:2 בביתה על ניוקאסל, הצמודה אליה בתחתית הפרמיירליג. צמד שערים מהירים במהלך המחצית הראשונה של קונור הוריהאן ואנוואר אל גאזי.

ה"מגפייז" עשו את הדרך לבירמינגהאם אחרי שני ניצחונות ליגה חשובים, אך זה היה לפני פגרת הנבחרות והערב הם נראו אחרת לגמרי ב"וילה פארק", כשהקהל המקומי בעיקר דחף את קבוצתו במטרה לברוח מעט מהקו האדום.

אחרי חצי שעה מותחת של כדורגל, הוריהאן האירי שבר את הקרח במשחק עם כדור חופשי נהדר, במהלך בו ג'ק גריליש היה מעורב. פחות מחמש דקות לאחר מכן, המקומיים הכפילו את התוצאה עם שער של אל גאזי המרוקאי, ובכך עלו למקום ה-15, אחד מתחת ליריבתה.

מעט אוויר לפני שהם יוצאים לאולד טראפורד. שלקני אסטון וילה בסיום (Catherine Ivill/Getty Images)
מעט אוויר לפני שהם יוצאים לאולד טראפורד. שלקני אסטון וילה בסיום (Catherine Ivill/Getty Images)

לאחר המשחק, שני הצדדים יפגשו את שתי הקבוצות החזקות מהעיר מנצ'סטר. אסטון וילה תצפין לאולד טראפורד ותשחק נגד מנצ'סטר יונייטד הפגיעה, כשניוקאסל תחזור לביתה ותארח את מנצ'סטר סיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי