בליברפול חוששים מהיעדרות ממושכת של פאביניו: "מכה קשה לקבוצה"

פאביניו, יורגן קלופ
פאביניו, יורגן קלופ | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

הברזילאי, שנפצע נגד נאפולי, עשוי לשבת בחוץ במשך ארבעה עד שישה שבועות, ובכך לפספס את רצף המשחקים הקריטי ביותר של העונה. ווינאלדום: "נהיה חייבים להתמודד עם חסרונו". מאנה: "לא מודאג מעייפות"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

ליברפול חוששת כי פאביניו לא יהיה לרשותה בשבועות הכי חשובים של העונה. הקשר הברזילאי, שהפך לאחד מהשחקנים החשובים ביותר עבור יורגן קלופ העונה, נפצע בתיקו 1:1 נגד נאפולי בליגת האלופות, וטרם עבר בדיקות משמעותית באזור הפציעה, אך כעת במועדון מודאגים מכך שהוא אמור לשבת בחוץ למשך תקופה של ארבעה עד שישה שבועות.

חסרונו עשוי להיות מכה גדולה עבור אלופת אירופה, שעתידה לקיים עשרה משחקים לפחות במשך תקופת החלמתו, הכוללים בין היתר את משחק הנעילה הקריטי של הצ'מפיונס נגד רד בול זלצבורג, וכל קמפיין אליפות העולם למועדונים המתקרב. "זו בהחלט מכה רצינית עבור הקבוצה, וכמובן עבורו" סיפר הקשר ג'ורג'יניו ווינאלדום.

"יש מצבים שפשוט צריך להתמודד איתם. אני חושב שבמשך השנים האחרונות ספגנו מספר מכות דומות, ואנחנו צריכים להראות שאנחנו יודעים כיצד להתנהל עם מצב זה, ושאנחנו כלל לא מושפעים מחסרונו של פאביניו" סיכם ההולנדי. לוח המשחקים הקרוב של האדומים מציב אותם בפני אתגר לא פשוט, כאשר הם ישחקו בכל שלושה או ארבעה ימים, במה שהוגדר באנגליה כ"הצומת החשוב ביותר" בעונה של המרסיסייד.

ווינאלדום עם פאביניו.
ווינאלדום עם פאביניו. "הפציעה שלו היא מכה רצינית עבור הקבוצה. נהיה חייבים להתמודד עם זה" (Francesco Pecoraro/Getty Images)

הכוכב גדול של הקבוצה, סאדיו מאנה, הודה כי כלל לא מודאג מעייפות שתצטבר על חבריו לסגל: "אני חושב שזה רק בראש. כל עוד הגוף מתאושש היטב אחרי משחק, אני חושב שאפשר לעבור את זה. אך הקבוצה צריכה אותנו, והמאמן זקוק לנו, אני בטוח שנוכל לעלות על הדשא בצורה הכי טובה. אם נזכה בגביע העולם, זה ייתן לנו תנופה רבה להמשך וימלא אותנו באנרגיות להמשך העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי